![]() |
Sperma lekker?
Ik vroeg me eigenlijk af of meiden sperma slikken echt lekker en geil vinden of het alleen doen om hun partner een plezier te doen? Hoe ervaren jullie dat dan? Mijn ex vond het altijd wel lekker zei ze, alleen nooit gevraagd wat ze er specifiek zo lekker aan vond en waarom ze het zo geil vond.
|
Nee, ik vind het goor en ik doe het niet. Het is een soort ranzige snotgolf die maar blijft komen, en in je keel blijft hangen. Nee, bah.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
En als ik een meisje was had zeker zoiets gezegd hebben. ;) |
Citaat:
Ieder zijn ding hoor, maar ik moet het niet. |
Lekker :D (N) Haha. Nee. Ik slik overigens wel, maar dat is meer gewoon omdat ik het uitermate praktisch vind. En zó ontzettend vies is het nu ook weer niet. Bovendien heb ik altijd water in de buurt staan, zodat ik daarna gewoon wat kan drinken.
|
Meiden zeggen dat het smaakt naar melk met zout.
Je kunt de smaak van je sperma aanpassen (zoeter maken) door veel fruit te eten! (http://ezinearticles.com/?Sperm-Tast...emen&id=164106) Dus eet veel fruit en je schiet bakken met haribo! |
Citaat:
|
Hahahahaha, die reactie van Haribo! Geweldig! Veel chocolade eten, en ik spuit chocolademek! Hahaha...!!!
|
Citaat:
|
Meh. Het kan echt heel vies zijn als de jongen in kwestie het weekend veel gerookt en gedronken heeft, of behoorlijk goed te doen als hij veel (tropisch) fruit heeft gegeten.
Sowieso verschilt het per meisje, ook niet alle meiden lusten koffie of chocola. |
Nee, nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. bah.
|
Citaat:
en trouwens! zeg nooit nooit! |
Citaat:
Net als mensen hun eigen snot eten. |
Vies vies vies!
Ik vind pijpen lekker om te doen, maar sperma slikken, nee dankje. |
Citaat:
Ik ben sprakeloos... |
Citaat:
Dat kan je best zijn. Jij mag het van mij ook best lekker vinden. Of niet. Ik heb het ooit geproefd in mijn jonge jaren. En dat was meer uit nieuwschrierigheid dan de gedachte dat ik het vaker zou doen. |
ik vindt sperma wel lekker. hoort bij het pijpen vindt ik.
|
Ik vind sperma dus echt niet lekker ofzo , ik slik het alleen af en toe voor mijn vriend alleen als ik het door wil slikken doe ik altijd kokhalzen Maarjaa mijn vrien vind het fijn dus ik doe het zo af en toe. En ik heb altijd nog een glaasje drinken om het weg te spoelen! :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51. |