![]() |
Oogkringen q10
Mijn ma had voor haar zelf anti blblalbla van nivea q10 gehaald voor rimpels en oogkringen kan ik dat als 16 jarige jongen gebruiken
|
Het is in ieder geval een zacht product van een degelijk en niet overdreven duur merk. Maar ik hoop natuurlijk dat je op 16j niet te veel rimpels en oogkringen hebt. Nivea verkoopt trouwens ook een reeks producten specifiek voor mannen. Ze zijn niet in elke winkel te vinden.
|
Je kan het best gebruiken, het is gewoon creme. Als antirimpelcreme echt zou werken, zouden plastisch chirurgen heel wat minder werk hebben.
|
Ik vind het beetje raar dat je dat wil gebruiken
|
Het zal beter zijn dat je crème koopt speciaal voor mannen. M'n broer heeft een roller gekocht van nivea (mag ik die naam hier zetten?)en het werkt tegen wallen en het is anti-rimpel
|
ai thanks ik heb zwarte oogkringen maar begint steeds erger te worden en toen vond ik deze product van me ma maar lijkt me niet verstandig om te gebruiken maar ik koop wel wat greenscarfed zei
thanks voor jullie hulp |
en trouwens waren voor me oogkringen niet voor rimpels vergeten bij te zetten xD
|
'k denk wel dt het goed werkt en zo'n productjes voor oogkringen zijn altijd wel leuk verfrissend! (:
|
Het enige verschil tussen die producten voor mannen en voor vrouwen is het geurtje wat ze erin stoppen en de kleur van de verpakking hoor :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |