Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Helpt schreeuwen echt? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1868512)

-Winter- 27-10-2012 19:50

Helpt schreeuwen echt?

Ik zag en filmpje van een meisje die was beetje onzeker en toen moest ze schreeuwen en ze zei dat het best wel hielp , is het echt iets wat helpt?

jadykusje 27-10-2012 20:07

Ligt aan de persoon volgens mij en hoe jij je het best kan uitten.

-Winter- 27-10-2012 20:14

Citaat:

jadykusje schreef: (Bericht 32853819)
Ligt aan de persoon volgens mij en hoe jij je het best kan uitten.

Hoe bedoel je ?

Reverend 27-10-2012 21:27

Probeer het.

Verder lijkt het me logisch dat voor verschillende mensen verschillende dingen "helpen". (helpen met wat?)

-Winter- 27-10-2012 22:09

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32853966)
Probeer het.

Verder lijkt het me logisch dat voor verschillende mensen verschillende dingen "helpen". (helpen met wat?)

Waarom zou ik het proberen ik vraag gewoon of het helpt en ik vraag niet om jou mening

Silvano08 27-10-2012 23:01

Citaat:

-Winter- schreef: (Bericht 32854052)
Waarom zou ik het proberen ik vraag gewoon of het helpt en ik vraag niet om jou mening

Het lijkt me logisch dat, als je wilt weten of het helpt, je het zelf probeert.

-Winter- 28-10-2012 09:13

Citaat:

Silvano08 schreef: (Bericht 32854118)
Het lijkt me logisch dat, als je wilt weten of het helpt, je het zelf probeert.

Betekend niet of ik het zelf ga doen ik vroeg me gewoon af of het hielp of niet
en ik ga het niet proberen ben niet de enige op de wereld

Pluis 28-10-2012 10:59

Ligt eraan wat jij verstaat onder helpen. als je boos bent en je hebt even zin hebt om lekker te schreeuwen en daarna voel je opgelucht, dan helpt het. Maar je kan er geen psychische stoornissen mee genezen ofzo.

-Winter- 28-10-2012 11:01

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 32854412)
Ligt eraan wat jij verstaat onder helpen. als je boos bent en je hebt even zin hebt om lekker te schreeuwen en daarna voel je opgelucht, dan helpt het. Maar je kan er geen psychische stoornissen mee genezen ofzo.

ik weet dat je psychische stoornissen niet mee geneest , was het maar waar (niet dat ik er 1 heb ofzo)

Reverend 28-10-2012 12:06

Citaat:

-Winter- schreef: (Bericht 32854052)
Waarom zou ik het proberen

Omdat je wil weten of het 'helpt'. Verder kost schreeuwen geen geld oid.
Citaat:

ik vraag gewoon of het helpt en ik vraag niet om jou mening
Je vraagt wel om mijn mening :')

Uitzicht 28-10-2012 13:02

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32854526)
[...] maar alsnog reageer ik op je uit barmhartigheid! Uit de goedheid van mijn hart, zeg maar.

:cool:(y)

-Winter-: hoe wil je er anders achterkomen dan het zelf proberen? Je kunt in een kussen schreeuwen, als je dat zelf wilt. Wel goed opletten dat je niet te lang met je snoet in een kussen ligt hè! Straks stik je nog.

Je kunt ook kijken of je andere mensen kan laten schreeuwen. Het is binnenkort Halloween. Ga de straat op, bel aan bij huizen waar kleine kinderen wonen en dan hard schreeuwen. Dan schreeuwen zij mee en ben je niet meer alleen.

-Winter- 28-10-2012 15:22

Citaat:

Uitzicht schreef: (Bericht 32854544)
:cool:(y)

-Winter-: hoe wil je er anders achterkomen dan het zelf proberen? Je kunt in een kussen schreeuwen, als je dat zelf wilt. Wel goed opletten dat je niet te lang met je snoet in een kussen ligt hè! Straks stik je nog.

Je kunt ook kijken of je andere mensen kan laten schreeuwen. Het is binnenkort Halloween. Ga de straat op, bel aan bij huizen waar kleine kinderen wonen en dan hard schreeuwen. Dan schreeuwen zij mee en ben je niet meer alleen.

Hahaha jahoor ga jij dan mee ?

Uitzicht 30-10-2012 08:34

Spijtig, je bent verbannen tot na Halloween, dus we kunnen geen contactgegevens uitwisselen. Mocht ik in mijn buurt toch iemand zien schreeuwen tegen kleine kinderen...

Enfin, ik heb nooit de aandrang gehad om echt hard te schreeuwen. Niet omdat ik me druk maak om de samenleving, want er is genoeg bos hier waar ik alleen de lokale fauna verstoor. Het is meer dat ik dan bij mijzelf denk 'oké, ik schreeuw, en nou? voel ik me al beter? nou? nou?'.

-Winter- 01-11-2012 20:21

Citaat:

Uitzicht schreef: (Bericht 32856924)
Spijtig, je bent verbannen tot na Halloween, dus we kunnen geen contactgegevens uitwisselen. Mocht ik in mijn buurt toch iemand zien schreeuwen tegen kleine kinderen...

Enfin, ik heb nooit de aandrang gehad om echt hard te schreeuwen. Niet omdat ik me druk maak om de samenleving, want er is genoeg bos hier waar ik alleen de lokale fauna verstoor. Het is meer dat ik dan bij mijzelf denk 'oké, ik schreeuw, en nou? voel ik me al beter? nou? nou?'.

Hb ht niet over schreeuwen tegen mensen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43.