Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Liefde probleem (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1868519)

relaxboy16 27-10-2012 22:08

Liefde probleem

Hey allemaal,

Ik ben een jongen die met een probleem zit.
Het verhaal begint.
Ik leerde een meisje op muziekles, ik ging met haar praten en na een paar keer praten dacht ik vraag haar msn. Die kreeg ik toen ging ik vaker praten en ik kwam vaak op bezoek bij haar. Ik vroeg haar toen uit om mee samen te gaan bowlen vond ze echt leuk. Maar na een tijdje gingen haar ouders scheiden en had ze het moeilijk. Ze wilde ook geen hulp van mij. Ik heb toen een maand of 2 niet met haar gekletst. Maar nu praat ik weer af en toe met haar. Maar nu weet ik niet meer of ze nog van mij houd. Hoe kan ik daar achter komen?

Groetjes van relaxboy16

Cucumber. 27-10-2012 22:19

Als ze nu toch weer met je praat, lijkt 't me toch dat het wel weer goed zit? :o Blijf in ieder geval doorpraten met haar en laat weten dat je er voor haar bent/dat ze altijd haar verhaal bij jou kwijt kan. Ik denk niet dat ze nu ineens weinig contact met jou wil, maar het was gewoon een lastige periode voor haar en misschien wilde ze die in haar eentje verwerken? Zoek er in ieder geval niet al te veel achter, mede door de gehele situatie.

Reverend 27-10-2012 22:45

Ik roep maar wat maar je zou het bijvoorbeeld aan haar kunnen vragen.

relaxboy16 28-10-2012 07:28

Bedankt voor je informatie cucumber
Daar heb ik wat aan.

Groetjes relaxboy16

relaxboy16 28-10-2012 07:32

Hey reverend

Ik weet niet of dat nou de beste oplossing is want ik probeer eerst weer goede vrienden te worden en ik ga weer flirten met haar.
Gewoon om weer te laten zien dat ik er ben voor haar.

Groetjes van relaxboy16

Cucumber. 28-10-2012 08:14

Precies, klets lekker met elkaar en ga weer een keer iets leuks doen. (y) Als jullie elkaar echt leuk vinden, komt daar vanzelf iets moois uit. ;)

AzN 28-10-2012 08:58

Ze komt dus net uit 'n moeilijke periode. Ik kan me best voorstellen dat haar hoofd er niet naar staat om aan haar liefdesleven te denken. Sterker nog, de kans bestaat dat ze je 'opdringerig' vindt als je erover zou beginnen. Wanneer 't zover is en jij (nog steeds) 'n kans maakt, zal ze daar zelf op terugkomen. Hoofdzaak is nu dat jij voor haar klaar staat als steun bij de verwerking van de scheiding van haar ouders, denk ik ;).

Cucumber. 29-10-2012 07:43

Citaat:

AzN schreef: (Bericht 32854297)
Ze komt dus net uit 'n moeilijke periode. Ik kan me best voorstellen dat haar hoofd er niet naar staat om aan haar liefdesleven te denken. Sterker nog, de kans bestaat dat ze je 'opdringerig' vindt als je erover zou beginnen. Wanneer 't zover is en jij (nog steeds) 'n kans maakt, zal ze daar zelf op terugkomen. Hoofdzaak is nu dat jij voor haar klaar staat als steun bij de verwerking van de scheiding van haar ouders, denk ik ;).

Inderdaad ook vooral dit, laat weten dat je er voor haar bent en klets gewoon over leuke dingen als de tijd zich ervoor loont. Niet te veel zelf over de scheiding beginnen, als ze er iets over kwijtwil, zegt ze het zelf wel. :)

haxordraxortje 29-10-2012 23:32

JONGEN DIT IS EEN GOUDEN SITUATIE!

Vraag gewoon of je kunt afspreken met haar, even bijkletsen over de laatste 2 maanden. In het gesprek heb je het over de scheiding en hoe ze zich daarbij voelt. Zeg dan dat je er ALTIJD VOOR HAAR BENT, MET HEEL JE HART (gooi er zelf een beetje stijl en romantiek in). Zeg dan ook dat je van haar houdt en voor haar klaar staat. Ga dan nog niet zoenen, maak een tweede afspraakje en pakken die hap. Dit doe je zo in 1,2,3!

Uitzicht 30-10-2012 08:03

Dat is wel een beetje misbruik van de situatie, niet? ;)

Maar ach, als je dat soort dingen echt voelt, dan kun je best zo'n poging wagen. Ik zou zelf toch wat meer afstand bewaren en niet meteen Prince Charming gaan uithangen.

relaxboy16 31-10-2012 06:28

Het nadeel is dat ik het alleen eens een keer geprobeerd maar toen zij ze dat ze het alleen wilde oplossen .

Groetjes relaxboy16

Denise_kaas 31-10-2012 06:45

Nou dan weet je dat toch? Gewoon lekker blijven praten en weer afspreken.

relaxboy16 31-10-2012 07:50

Ik ga dat proberen
Ik ga ook flirten of is dat geen goed idee

haxordraxortje 31-10-2012 16:58

Citaat:

relaxboy16 schreef: (Bericht 32858671)
Het nadeel is dat ik het alleen eens een keer geprobeerd maar toen zij ze dat ze het alleen wilde oplossen .

Groetjes relaxboy16

Haha, sneaky bastard :P

Als dat dan niet lukt, dan is contact blijven houden het beste. Als ze weet dat ze dit alleen moet oplossen, laat haar dat dan alleen oplossen, maar blijf vragen hoe het met haar is. Wees een indirecte hulp aan haar problemen ;)

relaxboy16 31-10-2012 20:07

Oké dat zal ik dan doen.
Groet VAn relaxboy16

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57.