![]() |
Regeersaaikoord "Bruggen saain" #1733
En verder!
Gebruikersnaam Berichten sann 67 Martiño 43 Panopticon 36 Carn 35 Chick Rock 34 Little Phoebe 28 Lusi 24 Trimm Trabb 22 Pip 21 Frayne 18 Etmakas 16 Quintiano 16 Snebbeltje 16 Miekje* 14 Noedelhap 12 fizzle-fluffy 11 Sadye 10 Lorelei 10 Uomi 9 Sigmund 9 Havock 7 Paranoide 7 kid606 6 Ingegerd 6 Luwte 5 deadlock 5 Turk February 3 Klaverhap 2 MysticHunter 1 Rationeel 1 Sarah 1 Tink* 1 umberto 1 sanni 1 Stefenootje 1 Qimm 1 jongen1986 1 |
Oh jezus, duidelijk tentamentijd -O-
|
Ga dan nu maar, Saai Ontwijkend Gedrag vertonen :y
|
zal vrijdag de nacht doorhalen om zaterdagmorgen half4 gewoon naar school kan gaan om de bus te halen, voor naar Parijs met school te gaan? of vroeg naar bed en proberen wakker te worden om half4. ? Want ik wil me niet verslapen, want Parijs is awesome *O*
|
Parijs <33 Wat ga je daar allemaal doen/zien?
Ik zou wel gaan slapen. Maar je zou eventueel ook in de bus kunnen gaan slapen als je dat kan. |
Heeft iemand wel eens een referentie voor iemand geschreven? Zo ja, wat zet ik daarin?
|
Citaat:
Overigens vind ik Parijs -althans, wat ik er van gezien heb- maar een vieze, drukke stinkende grafstad. Het enige wat er charmant aan was waren alle hippies rondom de Seine 's avonds met wijn, gitaren en kumbaya en zo. |
Ligt eraan hoe ver we komen, ik ga met 20 mensen. De metro mogen we niet nemen, en alles staat ver van elkaar af. Ik denk de eifeltoren, shoppen, de seine, arc de triomph, champs eleese en ligt er echt aan waar we aantoe komen. :o Het wordt een vermoeide en lkeuke dag voor me. *O**O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik haat het, donderdag moet ik naar het ziekenhuis voor mijn ogen, wat ze druppelen en doen. Dan kan ik 2 dagen niets zien of licht verdragen, maar ik moet perse gaan.-O- |
Oh dat is leuk, dat heb ik ook een keer gedaan op de middelbare. 's Nachts in de bus, de hele dag alle sightseeingdingen af en dan 's nachts weer in de bus terug. Je komt om half zeven vertieft thuis aan, maar het is wel leuk. ;)
|
Parijs <3
Op de middelbare school hebben wij ook zo'n eendaagse Parijs-trip gehad, 's ochtends om half 5 weg en dag erna rond half 6 's ochtends weer thuis, supervermoeiend, maar was echt EXTREEM gaaf (Y) |
De OV-studentenkaart wordt geschrapt :')
|
Ik vind Parijs een belachelijk fijne stad trouwens <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is fijn Parijs en alleen boor bovenbouw :cool:
Wij mogen van 11 uur tot 21 uur rondlopen in Parijs, maar waarschijklijk korter, want files. (n) |
Citaat:
Dat je van A naar B moet voor je studie vind ik logisch (vandaar trajectkaart, al zou iedereen lekker op zichzelf moeten gaan wonen, maar goed) maar dat ze ook gratis naar C, D en E moeten kunnen? Dat is toch gewoon een cadeautje, geen noodzaak? |
Dat tuig moet maar gewoon gaan wonen in de stad waar ze studeren :mad:
:( |
Ja eigenlijk wel (Y):cool: Iedereen op kamers, superleuk.
|
Ik moet maar snel gaan beslissen welke master ik wil doen :D:D
|
Aangezien ik volgend jaar geen ov heb :o
|
Was het begin van een verslag toch altijd moeilijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja :boks: ik ook niet, en geen stufi, maar werken voor je geld. Zwaar leven :'( :D
|
Behalve dat ik betaald tentamens zit te leren. Of nou ja, brownies aan het bakken ben en zit te forumen. :D:o
|
Overuren *O*
|
Zouden we nu Noord-Flevotrecht worden trouwens? :D :cool:
|
Ik heb geen ov, stufi of lening meer. Echt handig is dat niet. Oja, maar ik ben natuurlijk ook geen student (volgend jaar wel weer, maar dan krijg ik dat ook allemaal niet meer. Het wordt nog interessant dan ben ik bang :o)
Overigens heb ik nu wel een kortingskaart van de ns, gratissss ende voor niks! *O* |
Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe bedrag van m'n zorgverzekering trouwens. En hoeveel eigen risico ik moet betalen. Het zou wel een klein beetje nadelig zijn als ze na dit jaar kijken qua verdiensten, want ik heb 8 maanden 40 uur per week gewerkt. HM.
|
Ik heb helemaal geen zin om te klagen over het regeerakkoord ofzo. Het is niet echt voordelig, maar het is zoals het is en ik kan er toch niks aan doen. En verder ben ik te moe om erover na te denken.
|
Hm, de wasmachine is kapot -o-
|
Citaat:
|
Ik heb zin in batsen *O* Maar ik moet studeren *O* En dat ga ik nu doen. DOEI.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
:D:D:D Mickel, ik had dat filmpje van Birdemic op m'n facebook gezet met blabla gaan m'n broertje en ik kijken blabla. Komt mijn moeder langs: "Wel een beetje nep of niet?"
:D:D:D:D:D:D |
Pff, ik verveel me.
|
Citaat:
|
Dat gaat toch niet echt door enzo toch, dat de ov geschrapt wordt?
De ov is de enige reden dat ik nog contact heb met mijn familie en vrienden en vriendje zo ongeveer :( |
het openbaar vervoer blijft gewoon bestaan hoor :)
|
Mmmmmmmmmmmandarijnen <3
|
Wel jammer dat ik ook enorme chocoladecravings heb, door een lang weekend met mijn moeder en haar chocoladeverslaving en meegebrachte -voorraad.
|
Ik vind 'cravings' zo'n kútwoord eah.
|
Net zo storend als 'cute'.
|
Vervelend voor je :)
|
Nou zeg, waar is de Smiley of Death nou weer goed voor :(
|
Grapje :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |