![]() |
Zal ik haar vragen, help graag!
Hallo ik ben een jongen van 12 en ik ben verliefd op een meisje van 13. Ik zit op de middelbare school en in mijn klas zit een meisje. Ik vind haar al leuk vanaf ik haar had gezien (liefde op het eerste gezicht) ik heb veel contat op school met haar. Ik wou met haar een film gaan kijken (paranormal activity 4) en na de film haar verkering vragen. Maar ik heb nog nooit echt verkering gehad en hoe moet ik haar vrage voor de film? Ik weet niet of ze ook op mij is. Hoe kan ik daar achter komen? En haar vragen? Hulp is aanvaard.
|
Als je veel contact met haar hebt, moet het toch niet zo moeilijk zijn om iets te vragen? Als je met haar aan het praten bent, vraag dan gewoon iets als 'heb je nog plannen voor het weekend?' en/ of 'heb je zin om vrijdag bij mij film te komen kijken/ iets te komen drinken/ iets leuks te doen?'. Als ze dat wil is dat iig positief. En erachter komen of ze ook verliefd is op jou kan eigenlijk alleen door het aan haar te vragen. Of aan haar vriendinnen, maar dat is weer wat ingewikkelder. Succes (y).
|
Regel haar whatsapp/msn/skype en blijf kletsen, geef niet té veel informatie omdat je niet gefriendzoned wilt worden (en dus als een soort 'broer' worden aangezien). Beetje flirten en mysterieus doen hielp mij altijd toen ik 13-14 was, vooral op social media!
|
Ik weet alleen niet PA4 de beste film is :p Niet iets romantisch? Enfin, je moet gewoon schattig stamelen: 'ik uh... uhh.... vind jeuhh uuh uuh wel leuk ennuuhhh'. Ze begrijpt het wel!
|
Die wou ze graag kijken.
|
Dan is het goed.
|
he allemaal, ik denk dat ze mij ook leuk vind. Ik heb ff (wel een uur) met r op whatsapp gepraat en weet r hobbys etc.
En morgen ga ik vragen om wat leuks te doen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |