![]() |
Blauwe plekken en bloedneuzen
Hallo,
Ik heb vaak last van blauwe plekken en van bloedneuzen. Vanaf vrijdag (26-10-12) tot en met nu (30-10-12) heb ik al 12 bloedneuzen gehad. Ik ben bij de dokter geweest en ik heb bloed laten prikken en donderdag krijg ik de uitslag, maar wie denkt iets te weten. Want ik word er best gek van. Alvast dank. |
bloedneuzen zijn vaak de oorzaak van een te dunne huid in de neus, precies waar van nature een klein vaatkluwentje zit. Als dat het probleem is, dan is dat gemakkelijk op te lossen.
Maar omdat je erbij vertelt dat je ook veel blauwe plekken hebt, kan het ook zijn dat er iets aan de hand is met je bloedstolling, daarom heeft je huisarts je ook bloed laten prikken. Je huisarts heeft waarschijnlijk laten prikken wat de samenstelling van je bloed is, dus hoeveel rode en witte bloedcellen je hebt, en hoeveel bloedplaatjes, die belangrijk zijn voor de stolling. Pas als dat bekend is (donderdag dus) kan er iets gezegd worden over hoe je nou aan de blauwe plekken en bloedneuzen komt. |
Okee dankjewel :)!
Ik post donderdag het resultaat wel |
Ik wil je niet bang maken, maar het blauwe plekken (op onverklaarbare wijze) en zoveel bloedneuzen kan ook wijzen op leukemie. Het zal het vast niet zijn want je bent nog jong denk ik, maar goed dat je bloed hebt laten prikken!
|
Ik heb die uitslag en het is niet goed. Wat ik heb weet ik ook nog niet maar ik heb morgen gesprek met de dokter erover dus ik hou jullie op de hoogte.
@foreveryoung16 - Jaa dat had ik ook al gelezen en als je er zo over na gaat denken is het best beangstigend, maar thanxs voor je reactie |
Succes ermee, en veel sterkte. Hoop dat het niets ernstigs is!
|
Thanxss
|
Wat schrikken! Is je nog iets specifieks verteld of was het alleen maar dat de huisarts (of de assistente) zei "het is niet goed, kom morgen langs"? Succes!
|
Heel veel sterke in ieder geval man! Take care.
|
Citaat:
Zet 'm op - and take care of yourself. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |