![]() |
stijve bij sauna
Hoi, ik schaam me voor een stijve bij de sauna, waarbij een zwembad is, wat kan ik doen?
|
Je badjas weer aandoen en naar buiten tot het afzakt. Of in het koude dompelbad gaan, knappe erectie die dan stand houdt.
|
Het koude bad inlopen? (ong. tot je navel):D
|
ja, het probleem is dat het een gewoon zwembad is die af en toe dus een sauna avond geeft, dus tis een subtropisch bad en ook best groot dus moeilijk een handdoek bij je te houden
|
Wat is er moeilijk aan om een handdoek bij je te houden?
|
Als je zwemt en ineens een stijve krijgt dan moet je eerst pokke end zwemmen om handdoek te pakken, maar vinden mensen het erg als je als jongen een stijve hebt?
|
Dan blijf je toch in het water tot ie weer moe is. Maar zwem je dan zonder zwembroek?
|
In een sauna ben je meestal naakt ja ;).
Verder, als het mensen al opvalt dan zullen ze zich er echt niet druk om gaan maken. Kan gebeuren, ze snappen ook wel dat jij er niet op zit te wachten. |
Ik heb nog nooit iemand met een stijve in een sauna gezien (behalve dan in de gay-sauna).
Teveel bloot slaat dood, denk ik dan. Hoe oud ben je Electroshark? Als je in de puberteit zit, krijg je al een stijve van een zuchtje wind. |
Ik ben 17 jaar, en ja dat zuchtje wind heb ik nog wel es :p
|
Je kunt je aftrekken voordat je gaat zwemmen of binnen een sauna stapt. Na het aftrekken ben je hopelijk ong. 2 uur slap (verschilt per persoon).
|
Vaker rukken KAN schelen idd, maar anders zit er niks anders op dan te wachten tot ie weer slap is. :)
|
Rukken onder water? Valt dat niet op?
|
Nee dommie, rukken voor je naar de sauna gaat!:D
|
Citaat:
|
Jawel want dan drijven er allemaal van die lange witte slierten om je heen!(y)
|
Citaat:
|
Meestal als ik er wat mee speel word die weer slap
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb echt gebeden dat die omlaag bleef, pfoeeeee niet normaal. En als er een meid op schoot zit voelt ze gelijk een bult groeien haha. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
whahahaa, hilarish...
Nee sorry. Ik zou indd gewoon ff rukken totdat je bent gekomen... XD Ik rkigj hem dan niet zo snel stijf hoor. weet niet hoet bij jou zit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE=DennisGay;32863315]whahahaa, hilarish...
Nee sorry. Ik zou indd gewoon ff rukken totdat je bent gekomen... XD Ik rkigj hem dan niet zo snel stijf hoor. weet niet hoet bij jou zit.[/QUOTE :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dank jullie, ik heb vandaag zonder schaamte gelopen :)
|
Geen stijve gekregen?
|
Jawel, maar heb gewoon rondgelopen, en na 3 minuutjes zakte het weer af
|
Wat doet iedereen hier er rustig over trouwens, ik zou me dus echt superongemakkelijk voelen als ik zou merken dat een gozer een stijve had in de sauna waar ik ook was.
Maar ik ga dan ook precies om zulke redenen niet naar de gemengde sauna. |
Denk aan je oma:)
|
Ik geloof er niets van dat je drie minuten met een stijve in de sauna hebt rondgelopen, geparadeerd als het ware.
|
Beetje vreemd inderdaad.
|
Nee, int water ofcourse en FF mag wel een keer mee hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Iemand bespringen heeft niet met opgewondenheid te maken maar met zelfbeheersing :p en ik snap heus wel dat hij dat niet doet. Maar daarom zou ik het nog wel exteem onprettig vinden. |
Nou ja, je kunt er wel heel moeilijk over doen, maar dat is nogal onzinnig. Prettig is het inderdaad niet, maar de vergelijking die je zelf trekt is toch heel treffend? Als je een gesprek voert met iemand die telkens een beetje in gezicht spuugt zo ongeveer denk je daarna ook 'kut, irritant.' en dan haal je je schouders op omdat diegene dat niet expres doet en ga je weer verder met je leven. Als ik in de sauna ben en er staat een jongen zelf al een beetje ongemakkelijk te doen omdat ie een stijve heeft dan denk ik ook 'goh, wat naar voor hem.' en dan haal ik mijn schouders op en kijk ik ergens anders naar.
|
en dan bespringen? Nee dat gaat me te ver
|
tja dat is lulig
|
Kutgrap
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |