![]() |
[Dichtwedstrijd]
Hoi allemaal!
Het is weer tijd voor een dichtwedstrijd, jullie hebben 2 weken om mij een PM te sturen met je gedicht. Hier is het thema: http://janedoerecovery.com/wp-conten...spiration1.jpg Doe er mee wat je wil :) Veel plezier! *O* |
Is er geen interesse? Of is het thema te lastig?
|
Ik heb niet gekeken. Ik durf hem wel aan. Ik, als eenzame winnaar!
|
Ik vind het echt een monsterlijk lelijke foto! Maar negatieve gevoelens doen het vaak goed in gedichten, dus ik doe wel mee hoor. ;)
|
Ik kan echt niks met dit soort plaatjes. :o:D
|
Liever een thema-poll?
|
Mij lijkt een gedicht over monsterlijk lelijk zijn wel een goed idee!
|
:( Mijn enige kans op winst raakt zo verkeken
|
Citaat:
|
En jij maar lachen!
Nee, het is me om het even. Als er animo is voor iets anders, zal ik ook daarin mijn krachten meten met andere inzendingen. |
Is de dichtwedstrijd nou al begonnen, met het thema bij de foto, of moet ik nog even wachten? Ik snap niet.
|
We gaan toch voor een ander thema aangezien er dan meer mensen mee zullen doen :) maar je mag nog steeds een gedicht schrijven bij die afbeelding, als je wil natuurlijk!
|
Vliegen, ik wil vliegen
Weg van het hier tussen de wolken met hun wijze grijze bolletjes Op, weg van het overschatte gras op aarde heeft de natuur verloren maar boven, van het boze oog onttrokken, zal het me toch zeker wel bekoren Kom op dan, waarom zie ik de huizen nog het lijkt wel of ik niet omhoog kom oh, ik zie het al ik word tegengehouden door een gigantische zware skippybal die aan mijn benen hangt. Balen |
Haha, anticlimax op het einde! (Y)
|
Ik denk dat je gewonnen hebt (Y)
|
Ik wachtte eigenlijk nog op het thema. :D <3
|
Nou ja, voor de vorm dan maar. En dan ook maar hier, want stiekem is het toch geen serieuze poging, en vind ik dit andere gedicht hier anders zo eenzaam en alleen. :bloos: En dat is zielug!
Ik wist het eigenlijk al toen de wind je kleren blies en je adertjes zich terugtrokken in je huid. Ik trok je mouwen weg tot je schouders naakt en je zei dat je liever niet en dan de bleke binnenkant van je armen en je nagels tussen het gras en hoger de blauwe lucht en tussen dat je koele wangen tegen mijn We zijn hier samen gaan slapen; de hemel werd donkerder de bladeren bijna de herfst terwijl de zomer nog een keer een laatste keer over ons heen raasde En toen ik wakker werd lag je afdruk tussen dor blad op ‘t gras en ik wist dat je weg was nog voor ik zag dat de herfst naast mij was opgestaan en dat jij was meegegaan. |
Er was eens een gedicht
Met een gezicht. Het kon lachen Het kon praten Het kon klagen Het kon katten. Hij had nogal een naar karakter Tractor. |
Wauw Em!! Ik denk dat we toch dit thema hadden moeten houden, wat een geweldige creaties.
|
Wat moet er in de thema-poll?
|
Liefde, dood, zonde, kerk, konijnen, vlees, slaperigheid, aanpassen, waarheid, cider, sangria, Spaans, Texaans, autobanden, luchtballonnen, tandenborstels, knuffelberen, maatschappelijk verantwoord ondernemen, profileringsgesprekken, transparantierichtlijnen, marktconformiteitsdenken, taartverlangens.
Dit zijn thema's waar iedereen iets mee kan :cool: Flyaway, je mag er ook willekeurig drie van bovenstaande kiezen hoor :o |
Texaans! Die wil ik.
|
Marktconformiteitsdenken. :cool: En het dan zo draaien dat het over verliefd en meisjes gaat, zoals, immers, altijd.
|
'Ik draag een bril en ben doorgaans stil
ik wil een vriendin alsjeblieft help me geef me tips want ik weet niet wat ze van me lust, van me wil ik gedraag me maar als eenieder onopvallend maar onverveerd niet mijzelf maar wel een ander eventjes verkering maar al snel verkeerd' |
Goed bezig :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36. |