Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Bultje op balzak (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1868735)

reffear 31-10-2012 22:11

Bultje op balzak

Hallo,

Ik heb net opgemerkt dat ik een bultje heb op mijn balzak. En dan niet in t midden ofso maar rechts tussen mn been en mn balzak, waar mn balzak begint zeg maar dus net wel, net niet erop. Het is best wel heel klein en alleen het topje is hard. Het voelt een beetje als een zweertje maar doet niet echt pijn, maar het is ook geen prettig gevoel. Ik weet bijna zeker dat ik het niet veel langer heb dan vandaag..

Wat zou dit kunnen zijn? Want zulke dingen maken me altijd wel bang.

Groeten

InfoBoy 31-10-2012 23:57

Citaat:

reffear schreef: (Bericht 32860051)
Hallo,

Ik heb net opgemerkt dat ik een bultje heb op mijn balzak. En dan niet in t midden ofso maar rechts tussen mn been en mn balzak, waar mn balzak begint zeg maar dus net wel, net niet erop. Het is best wel heel klein en alleen het topje is hard. Het voelt een beetje als een zweertje maar doet niet echt pijn, maar het is ook geen prettig gevoel. Ik weet bijna zeker dat ik het niet veel langer heb dan vandaag..

Wat zou dit kunnen zijn? Want zulke dingen maken me altijd wel bang.

Groeten

Sexueel actief?
Dan zouden het genitale wratjes (een SOA) kunnen zijn en anders gewoon een soort wratje.

En als je bang wordt ervan, even langs een dokter. Aan gezien ie net niet op je balzak zit, kan je je ondergoed gewoon aanhouden.

Succes.

Sarah 01-11-2012 07:26

Het zou gewoon een puistje kunnen zijn.

reffear 01-11-2012 10:10

Ja hij zit zeg maar er net wel, net niet op.. Op die overgang van balzak naar been zeg maar. En uhm ja ik ben seksueel actief met mijn vriendin en we hebben het alleen met elkaar gedaan en met condoom dus dan lijkt me het inderdaad een wratje of puistje of zweertje ofso. Maar dan zou dat toch weg moeten gaan na een tijdje ofniet ?

reffear 01-11-2012 21:42

Nog meer misschien als ik vragen mag?

InfoBoy 02-11-2012 00:02

Citaat:

reffear schreef: (Bericht 32861889)

Wat nog meer? Oh nog meer reacties bedoel je! :) Wratjes gaan niet vanzelf weg.. Daar is vloeibare stikstof of een zuur voor nodig. Ik heb zo lang ik me kan herinneren, ook ongeveer op die plek (iets meer op dijbeen) een klein wratje/dinges/iets. Mooi laten zitten! Zolang ie niet groter wordt of van kleur/vorm verandert kan het geen kwaad.

Succes!

ShySora 03-11-2012 14:29

Citaat:

reffear schreef: (Bericht 32861889)

Gezien de locatie, en dat het er maar 1 is, lijkt het me een verstopte, ontstoken Porie.
Uit een porie komt zweet, maar door een verstopt haarzakje bijvoorbeeld, kan het zweet zich opstapelen en veranderen in etter. Het blijft groeien tot het openbarst.

Ook kan het een puistje zijn (zolang het niet te groot wordt).

Ook kan het inderdaad een SOA zijn, opgelopen door bloedcontact of seksueel contact.

In elk van de drie gevallen, is het misschien verstandig om bij ernstige problemen of zorgen advies te vragen aan een geneesheer.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21.