![]() |
minecraft!!!!!
als je minecraft leuk vindt zeg er wat van
|
MineCraft is AWESOME
EENGAMEKANAAL HIERZO! |
fakking leuk spel maat speel altijd mc met mijn matties leuke game veel bouwen en dat maakt het wreed
|
jeahhhhhh minecraftttt!!!!!!!
|
yeah bitch minecraft is fucking wreed
ik speel het op de xbox en pc dat game is gwn epic wie had gedacht dat een spel van blockjes zo populair zou worden!!! en kanalen zijn ook wreed want dan maak je gwn leipe en fleckse video's er van!! |
http://www.google.nl/imgres?q=donald...9&tx=108&ty=93 mijn minecraft skin
|
Minecraft is helemaal te gek vooral dat 1.4 uit is!
|
Ik speel het!!!
Niet |
Citaat:
|
www.youtube.com/denoutste is genoeg bewijs voor mijn minecraft verslaving, al staat daar lang niet alles op.
En hoe spelen jullie; Ik hou van technisch met water werken en voor de rest vooral survival freebuild. |
Ik heb een server ;D.
Hier het Planetminecraft 'topic': Clicky En ik weet dat het een Franse naam heeft, dat deden we voor de lol :). |
Minecraft is awesome ik hou vooral van.dingen met redstone maken ofzo. Maar als jij een pro minecraftrr bent is tekkit aan te raden het is mc met veel.toevoegingen. Als je het speelt laat me het dan weten ik aeet wel een leuke nederlandse server
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het idee is sowieso waardeloos ;)
Mods zijn het begin van het verlies van interesse in het spel, na verloop van tijd doet de mod het em ook niet meer. Probleem is dat het saai wordt omdat je alles hebt, met tekkit is dat op den duur nog meer zo dan met vanilla, daar moet je tenminste nog e.e.a. doen wil je een idee gaan uitvoeren. (al zit ik nu op een punt dat ik zelfs dat niet meer hoef maar ach, ik ben al even bezig) |
Minecraft rules!!!
|
Ga naar 192.168.1.101 server is niet 24/7!
|
goed topic dit..
|
Eckte bazen spelen natuurlijk gewoon met lego (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50. |