![]() |
[Poll] Leesclub november
Hoi allemaal!
Ik ga toch maar weer een poging wagen... Wie heeft er nog zin en tijd om mee te lezen? (ook al ligt je leestempo niet zo hoog) Zullen we in november weer een boek lezen met de forum-leesclub? De poll loopt een week. Je mag meerdere boeken kiezen; het boek met de meeste stemmen wint! Het zou leuk zijn als je ook daadwerkelijk mee leest, als we een boek lezen wat je aangevinkt hebt. Kijk dus ook even of je aan het boek kunt komen, voor je stemt. Over een week sluit de poll. Hieronder volgen beschrijvingen van de boeken. Arnon Grunberg - Onze oom
Spoiler
Richard Klinkhamer - Woensdag gehaktdag
Spoiler
E.L. James - Vijftig tinten grijs
Spoiler
Emma Donoghue - Kamer
Spoiler
Viktor Hugo- De ellendigen / Les miserables
Spoiler
Lulu Wang – Wilde rozen
Spoiler
Arthur Japin – De zwarte met het witte hart
Spoiler
Zadie Smith - Witte tanden
Spoiler
John Green - Een weeffout in onze sterren
Spoiler
|
Ik heb momenteel nog drie boeken thuis die ik eerst zou 'moeten' lezen, dus ik sla even over.
Wil in de toekomst wel weer mee doen :) |
Ik wil wel eens meedoen, lijkt me leuk! Maar ik kan niet zo goed kiezen, dus heb ik maar op drie boeken gestemd. "Kamer" van Emma Donoghue leek me een beetje standaard boek, maar vanwege de goede recensie die ik las ben ik toch benieuwd. Van Lulu Wang heb ik net een boek gelezen dat ik erg mooi vond (Het Lelietheater) en ik ben erg benieuwd naar haar andere boeken. En Arthur Japin, gewoon omdat het leuk klinkt.
|
Ik doe mee, kan aan bijna alle boeken wel komen. Dus laten we die maar kiezen dan. ;)
|
Waarom lezen we eigenlijk niet het Nederland leest-boek...? :)
|
@ Vogelvrij: omdat niemand dat geopperd had en ik door drukte op het werk dat soort dingen helemaal niet mee krijg. ;)
|
Zelf ook nog maar even stemmen. Ik heb gestemd op Grunberg, Klinkhamer, Donoghue en Wang. Japin en Smith heb ik al gelezen en in James ben ik al een aardig eind. Hugo trekt me niet zo en aan het boek van Green kan ik niet komen op korte termijn.
|
Kamer en Wilde rozen hebben allebei 4 stemmen. Gaan we een van deze lezen, ook al zijn we maar met 4?
|
Citaat:
En ja, een van die twee boeken lijkt me prima. Jij mag beslissen, jouw poll! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |