![]() |
klaar komen onder de douch kraan
heeft iemand hier ervaring mee , of ooit geprobeert
|
Dat heeft iemand ongetwijfeld gedaan. Ik niet, want ik douche koud (Y)
|
??? ... een erectie onder de douche bedoel je ... ???
Vrijwel alle vrijgezellen & bezette jongens/mannen krijgen een erectie onder de douche, Omdat je daar meer privacy hebt, Maar hoezo wil je onze evaring weten?.. Probeer het uit zou ik zeggen, Pak lekker een douche, En trekken maar !!!... Of bekijk sekswordenboek (Via google) Voor extra genot tijdens het masturberen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Daar ging ik inderdaad automatisch vanuit haha.. *Blooper momentje* |
Citaat:
|
ja heb het vaak gedaan!
alleen als ik egt onder de douche (water) zelf sta kom ik veel moeilijker klaar als dat ik even de straal opzei duw grts |
ik kom wel moeilijk klaar onder de douche waarom weet ik niet :S
|
monkey020
ik wil wel jou bij helpen doe de volgende kraan water open draaien niet met beetj laauw water' over heen laten lopen water kom je zeker klaar ? ik hoor van jou als je dat hebt gedaan |
Citaat:
|
Ik weet toch echt vrij zeker dat onze vriend hadounm een jongetje is, kijk maar naar het 'sperma lekker'-topic, waar hij aangeeft dat mensen sperma mogen komen proeven...
|
Onder de douche aftrekken is stom. Om een of andere reden is het gewoon moeilijker en minder lekker als je staat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zelf wel gedaan is lekker als je het maar op de juiste manier doet (kan verschillen per persoon) 1. zet de douce aan 2. word geil en begin te trekken 3. zet je douce op de hardste stand en hou je eikel in de staar bliijf rukken en there you go
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |