![]() |
Dubstep
Wat vinden jullie van Dubstep?
Laat hier je mening achter! |
Ik vind de Nederlandse dubsteb wel mooi
Krokobil! Maar ook alle dubstep van Mr Polska!! |
Vrijwel altijd waardeloos.
|
Ik vind dubstep wel grappig :)
Soms geeft het zo'n energieboost ofzoiets :P Maar niet dat ik de hele dag naar dubstep kan luisteren ofzo, zo leuk is het nou ook weer niet :) Ik moet altijd van m'n beste vriend dubstep luisteren hahaha! Ik vind scary monsters and Nice sprites van skrillex wel vet :) Ik vind trouwens die krokobil echt heel erg slecht... Daar moet ik echt van huilen gewoon... |
En ik moet stoppen met het teveel gebruiken van smileys...
|
Dat geneuzel van Skrillex en consorten vind ik niet echt spannend om naar te luisteren, mildly put. Dingskes als:
..vind ik best tof. |
Dit vind ik pas gaaf :D
|
Dubstep/techno een beetje verwerkt in nummers zoals bij Kraantje Pappie is wel aardig. Mr.Polska ook goed.
|
De nieuwste Polska DUBSTEP!! alweer 200.000 keer gezien in een week! (opgepast, veel andere platen van hem zijn geen dubstep, maar rap) |
Ik moet echt huilen van mr Polska...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een beetje saai. Tegenwoordig wordt Skrillex ook dubstep genoemd en dat vind ik wel leuk (Y)
|
Dubstep is geeneens muziek man, het lijkt net een auto die word gesloopt ofzo XD
|
Leuk voor op een feestje maar ik zou het nooit thuis opzetten.
|
Ik vind Krokobil eigenlijk wel heel leuk. Een amusant nummer ^^. Skrillex vind ik ook tof.
Ik hou wel van dubstep, zeker van de commerciële varianten. Sowieso vind ik 'lawaaimuziek' tof ^^ Veel ken ik er niet over, ik ken alleen de meeste commerciële dingen omdat ik zoveel wil luisteren dat ik me nooit zwaar verdiep in de een of andere stijl. Wat onder andere in mijn playlist staat (en niet allemaal onder zuivere dubstep zal vallen): Borgore, Doctor P, Modestep, Nero, Benny Page, Example, Flatmate, Flying Lotus, Kromestar, Caspa & Rusko, DatsiK, Cookie Monsta, Orbatak, The secret lemon project, The Widdler. Doorly maakt overigens ook wel leuke remixen van bekende nummers. |
Mr. Polska en Kraantje Pappie (y)
|
Dubstep
Zijn er hier ook mensen die dubstep luisteren?
Zelf luister ik echt veel dubstep, maar ik merk dat veel mensen dubstep zien als een heel alternatief genre, dat 'normale' mensen niet luisteren, terwijl dubstep toch ook gewoon bij de genregroep elektronic music hoort, net als house en trance. De vraag is dus, luisteren jullie dubstep (zoja welke artiesten) en hoe kijken jullie tegen dubstep aan? |
laatst nog op een dubstepfeest geweest, leuk voor een keer maar ik ga niet vaker denk ik.
|
Citaat:
|
Ik luister nooit dubstep. Er zit niks in wat ik leuk vind. Ik krijg er ook koppijn van.
|
Wat ik er tot nu toe van heb gehoord vind ik niet zo veel.
|
Zo nu en dan kom ik wel een dubstepnummer tegen dat ik leuk vind, maar over het algemeen is het nogal saaie muziek.
|
Citaat:
Ik wilde dit nummer ook posten.:D Ik vind haar echt geweldig! Volgende week ga ik naar een optreden van haar. |
Citaat:
Ik luister wel wat dubstep, beetje burial benga en skream maar ik vind het meeste vaak saai, de brostep trek ik heel slecht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommige dubstep vind ik wel leuk maar soms heb echt zoiets van blech.
|
Er zijn een paar liedjes die ik wel leuk vind maar daar blijft het ook bij.
Rusko - Woo Boost Nero - Doomsday |
ligt er een beetje aan +P ik vind het geweldig maar sommige zijn een beetje te
|
vind trouwens skrillex mwah
|
de tracks van mr polska zijn geproduced door Boaz vd Beatz en dat is Trap en geen Dubstep
|
Wat vind ik van dubstep? herrie, niks anders dan waardeloos samen gestelde geluiden.
|
Citaat:
|
vroeger vaak genoeg geluisterd toen er vette vingerafdrukken of krassen op een CD zaten
|
Altijd leuk wanneer mensen hun mening als een feit uitdrukken :)
|
Citaat:
|
Zijn er ook mensen die naar echte dubstep luisteren? Flux pavilion, zedd, cookiemonster ga maar door
|
Er werd al heel wat "echte" dubstep opgenoemd in dit topic hoor :)
|
Ik heb nu wat meer dubstep gehoord, van verscheidene artiesten en ik vind er geen zak aan, noch kan ik er langer dan een halve minuut naar luisteren zonder koppijn te krijgen.
|
Citaat:
Verder is Krokobil & Mister Polka echt geen dubstep :s. Mensen denken te vaak dat dubstep een drop met een wobble bass is, dat is het echt niet. |
Citaat:
|
Vind ik dan wel weer kicke. |
Citaat:
|
dubstep is sowiezo schandalig
|
Van de mensen die het net als ik wel kunnen waarderen...
Luisteren jullie op YouTube ook ukf Dubstep?? |
Dubstep kan wel waarderen, behalve als ik er heel vaak naar moet luisteren.
Skrillex is wel tof. Maar daar blijft het ook bij. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |