Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat is nou 'Echt' Romantisch ? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1869064)

robert222 06-11-2012 21:29

Wat is nou 'Echt' Romantisch ?

Hey Hey, (y)

Ik heb nu ongeveer een halfjaar een relatie,
Maar ik kan hem maar 1 a 2x perweek zien,
We wonen namelijk 25 Kilometer van elkaar vandaan, (+/-) Half uurtje,
Alleen nu wil ik hem een beetje verassen a.s Zaterdag,

Ik reis met de trein, En als ik uitstap zal ik 1 bescheiden roosje in me handen hebben,
Maarja..... Dan hebben we nog 14 uur samen !....

Het is de bedoeling dat we de gehele 14 uur BUITEN blijven, ;)
(Geld speelt geen rol,)

Ideeen & Tips zijn MEER DAN WELKOME (y)

Cherry Springs 06-11-2012 22:17

Paraplu meenemen sowieso. ;) Verder parkjes opzoeken, langs grachten wandelen, aan het water zitten, waterfietsen huren, in bomen klimmen, tsja. Wat je maar wil, al hangt het af van waar jullie heengaan. Wil je buiten blijven als in, ook niet bij restaurantjes of supermarkten of cafétjes naar binnen?

Kareltje 06-11-2012 22:53

Waarom moeten jullie per sé buiten blijven, eigenlijk? Verder hangt het inderdaad van de omgeving af, als je in een (grote) stad bent, kun je een soort kroegentocht houden, in een café een kop thee, in een ander een kop koffie, in weer een ander een stuk taart etc. Als jullie niet per sé buiten willen nblijven, kun je ook naar een vlindertuin gaan, of gaan zwemmen, naar de sauna. Ik sluit me verder aan bij CHerry Springs aan. MIsschien kun je vantevoren een aantal kleine cadeautjes kopen en die hem gedurende de dag geven. Denk dan aan hele simpele dingen. Mijn vriendje had geen mooie wijnglazen, dus kreeg hij twee wijnglazen. Hij heeft heel veel moeite met sparen, dus kreeg hij een spaarvarken. Is het een idee om samen een to do list te maken, met allemaal dingen die jullie ooit nog samen willen doen? Ik vind dat altijd leuk om te doen (Y)

Reverend 07-11-2012 12:38

25 kilometer is toch niets?

robert222 07-11-2012 14:13

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32871255)
25 kilometer is toch niets?

Klopt, 25 kilometer stelt op zich niet zo heel veel voor,
Alleen heb ik School, Werk, en een kind,
Het is dus lastig vrije tijd te maken voor me vriend,

En Antwoord op de vraag, : Waarom niet bij hem thuis ? ..
Zijn ouders zijn heel erg tegen onze relatie, Ik ga met enkele maande op mezelf wonen samen met me vriend, op koste van me moeder, Maar tot die tijd wil ik nog zo romantisch mogelijk zijn,

Dit zijn de volgende dingen die ik al heb gedaan qua romantiek :

- Samen op het strand liggen,
- Bij mij thuis filmpje kijken & Seks,
- Uit eten,
- Kampvuurtje Met een deken onder de sterrenhemel, (in eigen tuin)
- Bioscoop

Maar nu moet ik nog iets vinden voor a.s zaterdag, Iets simpel's (Al is het voor 'n uurtje)

We hebben de gelegenheid naar een park te gaan die ZEER rustig is, We zijn daar vrijwel alleen, Of naar de stad, terras, Etc Etc,

Lente 07-11-2012 16:22

als geld geen rol speelt, kun je duizend leuke dingen doen. Dan ga je toch niet in de winter buiten een beetje rondhangen? :confused:

ShySora 07-11-2012 17:10

Citaat:

robert222 schreef: (Bericht 32871413)
Klopt, 25 kilometer stelt op zich niet zo heel veel voor,
Alleen heb ik School, Werk, en een kind,
Het is dus lastig vrije tijd te maken voor me vriend,

En Antwoord op de vraag, : Waarom niet bij hem thuis ? ..
Zijn ouders zijn heel erg tegen onze relatie, Ik ga met enkele maande op mezelf wonen samen met me vriend, op koste van me moeder, Maar tot die tijd wil ik nog zo romantisch mogelijk zijn,

Dit zijn de volgende dingen die ik al heb gedaan qua romantiek :

- Samen op het strand liggen,
- Bij mij thuis filmpje kijken & Seks,
- Uit eten,
- Kampvuurtje Met een deken onder de sterrenhemel, (in eigen tuin)
- Bioscoop

Maar nu moet ik nog iets vinden voor a.s zaterdag, Iets simpel's (Al is het voor 'n uurtje)

We hebben de gelegenheid naar een park te gaan die ZEER rustig is, We zijn daar vrijwel alleen, Of naar de stad, terras, Etc Etc,

Of je vind dit idee erg leuk of erg slecht (weinig mensen zijn hier neutraal over): Een theater voorstelling gaan bekijken :3

robert222 17-11-2012 17:24

Citaat:

ShySora schreef: (Bericht 32871871)
Of je vind dit idee erg leuk of erg slecht (weinig mensen zijn hier neutraal over): Een theater voorstelling gaan bekijken :3

Dankjewel, :D
We hebben een top dag gehad, <3

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.