![]() |
wat voor radio hebben jullie???
wat voor radio hebben jullie???
ik heb er 2 1 phillips stereotoren (300 watt boxxen erop aangesloten) en een ghettoblaster van marquant (zit ook mooi geluid in) nu jullie |
Ehr, ik 'doe' het met 'n NAD C-350 amp, NAD T-532 CD-speler, Mission 701 speakers op stands, Sennheiser HD650 hoofdtelefoon.
|
Ik heb een Pioneer VSX-819-HK
Met een JBL CS-460 setje De meest gebruikte componenten (PS3 en HD receiver/PC) met optical fibre aangesloten :) |
ik moest even op google afbeeldingen kijken maar ze zijn zowel van Quintiano als van lullow wel vet
|
Harman kardon versterker met bluray enzovoort. 5 luidsprekers van 90 watt, en sub van 450 watt. Is genoeg voor in mn slaapkamer
|
Alsof wattage wat zegt. Mijn amp levert 2x60W. Maar wel met een ringkerntrafo die goed is voor 25A per kanaal.
|
Citaat:
In mijn auto heb ik een versterker liggen van 1000 watt, en een subwoofer erachter van 750 watt (450w RMS) Maar die piekt toch niet boven mijn actieve sub van 125w RMS uit die in huis staat. Het gaat vooral om gevoeligheid, weerstand etc etc etc. |
Citaat:
|
Ik heb een Bose 3-2-1 GSX.
Geweldig geluid! En ook goede ontvangst van radio... Via verloop-kabel voor 70 ct bij Action kan je ook je Ipod er op laten afspelen. Enigste nadeel; de bas is erg goed. Alleen wil je 's avonds nog even radio luisteren worden je buren een beetje gek :(. Verder top! http://www.beslist.nl/elektronica/d0...3-2-1_GSX.html Job |
ik heb 2 (skytec) subwoofers beide 350 watt en 2 hoge tonen speakers (skytec) van beide 200 watt p/s
|
Laatste keer dat ik een radio had was 13 jaar geleden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |