![]() |
fobie
Ik wil even iets kwijt, ik heb een rare fobie, ik vertel het niet graag, maar ik wil weten of nog iemand het ook heeft. Ik heb een fobie voor navels. ik praat er liever niet over. Ik moet er soms zelfs om huilen omdat ik iets niet durf. niemand mag mijn buik aanraken. heb jij misschien ook zulke fobie? of ken je iemand met zulke fobie x
|
Fobieën lijken me meer iets voor Psychologie, heeft namelijk weinig met L&R te maken.
|
Ik heb het vooral met spinnen, niet zozeer met lichaamsdelen. Ik heb wel problemen met voeten, van anderen en van mezelf, maar dat maak ik altijd heel duidelijk en dan blijft iedereen ook uit de buurt met hun voeten en van mijn voeten. Maar ik vind voeten gewooon vies en raar, ik ben er niet bang voor.
|
ik had het vroeger met overgeven, maar dat is nu een stuk minder ^-^
|
Ik heb het nog steeds heel zwaar met werk.
|
Ik vind navels soms prachtig om te zien; gladde buik met zo'n kuiltje erin (anders is een buik zo saai).
Er zijn echter ook minder mooie navels, maar het is niet dat ik daar over afschuw. Vond het vroeger bij m'n eigen navel ook niet prettig dat erin gepulkt werd om het schoon the maken; het lijkt op een zwakke plek die makkelijk beschadigt en daar zal je fobie ook wel vandaan komen. Gaat wel over. |
behalve een fobie om neer te komen na van grote hoogte af te vallen niet echt.
Ik beschouw mn navel als een van de mooiste |
de navel, vergeet vaak dat ik die heb. raak hem eigenlijk misschien maar een keer aan per drie jaar. dat ik eraan denk. ik hou me niet zo bezig met mijn navel. jij zult dan al helemaal geen navel piercing willen. je fobie is wel aan te gaan, het is dichtbij dus ik zou zeggen ga het aan of vergeet die navel net als ik. alleen ben ik er niet bang voor :p ik vind mijn navel wel mooi.
en tsja, heb je meer fobieën? wat is je gedachte bij je navel? waar zou het vandaan kunnen komen? |
Jammer altijd van dit soort topics, TS gooit wat in de groep en verdwijnt met de Noorderzon en wij blijven als ouwe wijven nog wat nalullen..
Julka, ben je klaar met navelstaren? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |