![]() |
hoe kan beste beffen?
heeft iemand ervaring met beffen?
ik wil dat graag doen ,maar ik weet niet hoe doet moet? kan iemand mij uitlegen? of mij leren beffen |
Welk voor taal spreken jij?
|
Jij eerst goed nederlands spreken moeten doen, voor jij magge beffen op hollands, nee grapje.
Dat is denk ik bij elke vrouw anders probeer het anders te zoeken op www.sekwoordenboek.nl |
Inderdaad is www.sekswoordenboek.nl een goede site voor jou, Ook is www.mijnwoordenboek.nl een echte aanrader ;)
|
Nee, niemand hier heeft ervaring met beffen
Nee, niemand weet hoe het moet Nee, niemand kan het uitleggen Nee, niemand kan het je leren ontopic: gewoon wat doen, 10 jaar terug was dit soort shit nog niet op internet te vinden, dat betekent dat mensen ongeveer over 9000 jaar dit soort shit zelf hebben uitgevonden, dat is ook het leukste denk ik, succes (y) |
Sekswoordenboek.nl bestaat al maanden niet meer.
|
je moet wel precies aan het clitje en kutje likken! niet dr naast.. dat had ik een keer en daar voelde ik dus niks van x)
|
Citaat:
@TS: Er is niet één perfecte manier om te beffen, want ieder meisje is anders en niet iedereen vindt hetzelfde lekker. Het beste dat je kunt doen is samen met je vriendin (ik neem aan dat je die hebt? ;)) uitzoeken wat zij lekker vindt. Je moet daar ook gewoon over kunnen praten en zij kan jou aangeven of je het goed doet en wat je eventueel anders kunt doen. |
nouja ik zou denken dat een meisje eerder klaarkomt als je aan haar clitje likt dan aan haar grote schaamlip.. maar dat zou ik dan ookwel weer mis hebben..
|
Sommige vrouwen kunnen niet tegen directe aanraking van de clitoris. Dan doet het pijn. Dus dan moet je het gebied eromheen hebben..
|
beffen is toch wel iets wat ik zeer graag doe tijdens de seks.
ik lik altijd het clitje, beetje spelen met me tong, verschillende bewegingen maken, tegelijkertijd gebruik ik dan ook me vingers om haar te vingeren. heb nog nooit klachten gehad van meiden, mijn ex kon hierdoor zelfs klaarkomen:) hoop dat je er wat aan hebt. |
Wat Vowel zegt. Het is vooral belangrijk dat zij zelf ook aangeeft wanneer je precies goed zit, dat kan heel specifiek zijn. Overigens...als je ex-vriend hier 'zelfs' door kon klaarkomen zou ik toch mijn technieken bijschaven, want dat hoort wat mij betreft niet een 'zelfs' te zjn, dat hoort een garantie te zijn
|
Citaat:
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php |
Dit artikel kan je mischien wel helpen ;)
\ http://www.vice.com/nl/read/vice-guide-to-beffen Is ook niet in supermoeilijk NL geschreven dus jij begrijpt het ook wel denk ik. |
Jezus, het enige goede wat er in dat artikel staat is dat je moet opletten hoe ze reageert. De rest is echt onzin en vast wel op een paar vrouwen toepasbaar, maar, EH.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ooit weleens een uiterst educatieve video gezien met Ron Jeremy erin, waarin verteld werd dat je op de clitoris en het gebied daar omheen moet zuigen/sabbelen/likken alsof het een soort kleine penis is, een beetje op dezelfde manier als dat je zou willen dat een vrouw je micropenis (als je die zou hebben) oraal bevredigt. Geen idee of dat werkt. :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |