![]() |
Verveling
Ik zit nu paar weken thuis niet omdat ik ziek ben ofzo ga wel eens de stad in maar als ik thuis zit verveel ik me , ik zit niet op school meer , werk niet en zit niet op een sport (ja wii sport maar dat is thuis) mag niet naar school soortvan
wat kan ik gaan doen ik weet ook niet hoelang ik nog thuis zit.. |
Wat heb je? Zit je helemaal niet meer op school of ga je niet meer omdat je ziek bent? Doe wat je leuk vindt en zoek nieuwe hobby's. Dat kan iets creatiefs zijn, maar ook een nieuwe taal leren. Of films kijken. Of serieus kijken. Of naar vrienden gaan/vrienden naar jou toe laten komen. Of naar een sportclub gaan. Er zijn zoveel dingen die je kan doen. ;)
|
Citaat:
|
Dan vertel je het je vrienden toch? Daar zijn vrienden voor.
|
Citaat:
maar films kijkn kan wel moet k wel ff films zoeken xd |
Topic opgeschoond, nu graag weer ontopic :)
Ik schop dit topic trouwens naar Vrije Tijd want daar past het beter en staan vaker dit soort topics. |
Citaat:
maar die van vaak niks e doen staat hier ook ? |
waarom reageerd niemand meer?
|
Dat kan zijn door het wegzakken van het topic.
Maar -Winter- wat vind je leuk om te doen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, in de krant.
|
Bekwaam je in de kunst van het afwassen, stofzuigen, dweilen, ramen lappen, banden plakken, boodschappen doen, koken, de was doen, strijken, kranten gooien, folders vouwen, blaadjes harken, straatje vegen, schoenen poetsen, sokken stoppen en nagels lakken.
Wanneer je dat allemaal kunt, ben je klaar voor het moederschap. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Comedy Central heeft wel een paar aardige series, maar dat zijn vaak wel oude afleveringen. Scrubs heb ik nu geloof ik wel 5 keer voorbij zien komen in zīn geheel, haha.
|
Citaat:
|
des te meer reden om het te kijken*O*
Citaat:
|
Ga een studie volgen :d
|
Mag niet anders had ik het allang gedaan
|
Om precies te zijn dit is me 4 week thuis
|
Waarom zit je 4 weken thuis? Waarom geen school?
|
Dan zoek je toch gewoon een bijbaantje? Dan verveel je niet meer en verdien je nog wat!(y)
|
Citaat:
|
Tv/series/film kijken, computerspelletje (eventueel Wii oid als je die hebt), boek lezen, thuiscursus doen, legpuzzel maken, je kamer eens grondig schoonmaken en uitmesten en opruimen en eventueel anders indelen, rondje wandelen/fietsen en onderweg foto's maken, hardlopen, zwemmen, andere sport? Met vrienden afspreken, iets lekkers koken/bakken, je vader/moeder helpen in het huishouden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Staan echt genoeg goede tips hier, doe er wat mee of stop met zeuren.
|
ja er staan wel echt veel tips nu, ga anders een sport doen, dat is altijd leuk
|
Gitaar leren spelen, tumblr blog starten (Y), tekenen, knutselen, je kamer steeds opnieuw inrichten, kleding naaien, boek schrijven, trollen op Fok!, boeken lezen, dagboek beginnen... noem maar op.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |