![]() |
mijn vriendin is kei kinderachtig
help mijn vriendin doet kei kinderachtig als we zoenen dan gaat ze blaffen en springen en kiekeboe zeggen daar kan k dus niet tegen wat moet ik ermee
|
tegen haar zeggen dat je dat vervelend vindt?
|
Backhanden.
|
heb k gezegt toeng ing ze harder door :(
|
Citaat:
Anders vrees ik dat je dit niet volhoud. BTW, wat is Backhanden? |
Citaat:
|
Dus je bent nu alleen bij je vriendin omdat je wanhopig graag een vriendin wilt, en niet omdat je haar leuk vindt?
Maak het alsjeblieft uit. Dat is beter voor haar, dan kan ze een vriendje zoeken die haar wel leuk vindt. |
Citaat:
|
Je vindt haar niet leuk. Als je verliefd op d'r was vond je het aandoenlijk wat ze doet. En zonder verliefdheid moeten jullie ook genoeg op elkaar aansluiten. Dat is niet het geval, jullie vinden niet hetzelfde leuk. Daar komt nog eens bovenop dat je nu ook nog eens alleen bij haar bent omdat je wanhopig bent of zou worden? Maak het uit. Dit is allemaal geen goede basis om een relatie met iemand te hebben.
|
Citaat:
En praat erover. Iedere keer als zij iets doet waar jij je aan ergert; laat 't haar weten, anders verandert er natuurlijk niet aan de situatie. |
Denk gewoon dat ze er niet aan toe is, als ze al zo kinderachtig doet
|
.... blaffen ....
Is je vriendin een poedel ofzo? |
joa da ken ook
|
Over welke leeftijden hebben we het? :p
|
Ik denk dat jullie niet bij elkaar passen. Verder over backhanden, dat betekent iemand slaan met de achterkant van je hand (bij voorkeur in het gezicht).
|
Spoiler
|
Dat plaatje is gewoon een bitchslap hoor :p
|
Ontopic graag.
En ik wil ook graag weten hoe oud ze is (en jij bent). Misschien voelt ze zich ongemakkelijk bij zoenen, is ze er niet aan toe en verbergt ze dat door zich zo te gedragen. Sowieso heeft Vowel gelijk. |
uitmaken!
|
Ik denk dat ze erg zenuwachtig is.
|
Citaat:
De volgende die offtopic gaat kan een waarschuwing of ban verwachten. |
OMG hoe oud is ze joh? gewoon dumpen, als ze jou zo behandelt zou ik er snel klaar mee zijn hoor!
|
Uitmaken, en niet eens omdat zij blaft ofzo, maar omdat jij haar gewoon niet leuk genoeg vindt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |