![]() |
[Leesclub] Emma Donoghue - Kamer
In november (en december?) staat dit boek op de rol. Heb je niet gestemd, maar wel zin om mee te lezen (of heb je 'm al eerder gelezen), dan ben je ook van harte welkom!
Geef als je een fragment beschrijft even aan op welke bladzijde je bent en hoeveel bladzijdes jouw boek bevat, zodat anderen weten of ze jouw post al kunnen lezen of niet. |
Ik moet eerst nog 50 tinten grijs uitlezen, daarna begin ik aan deze. :)
|
Even kijken hoe ik aan het boek ga komen, want ik heb geen biebabonnement. Ik ben ook nog bezig in De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween, maar die is bijna uit. Ergens volgende week moet ik het wel kunnen hebben denk ik (Y).
|
Deze staat al een tijdje op mijn wiliklezenlijstje, maar ik heb alleen de originele versie tot mijn beschikking. Dus ik lees graag mee, maar wel in het Engels.
|
Ik ben een keer in dit boek begonnen. In het Nederlands. En toen ben ik na twee bladzijdes al afgehaakt.
Maar ik wil het graag opnieuw proberen, maar dan wel in het Engels. Want ik heb zo'n idee dat dat bij dit boek noodzakelijk is. De vertaler heeft ongetwijfeld enorm zijn best gedaan, maar een boek als dit is gewoon onmogelijk echt goed te vertalen volgens mij. |
Deze staat op mijn verlanglijstje, dus ik heb hem niet tot mijn beschikking :') Ik wil hem wel heel graag lezen, dus wellicht dat mijn bijdrage aan dit boek later komt.
|
Ik doe mee, lees binnen nu en vrij gauw toch een ander boek uit.
|
Citaat:
Goed, ik heb het dus uit.
Spoiler
|
Ik heb m een tijdje terug gelezen!
Spoiler
|
Volgens mij krijg ik deze voor Kerst :bloos: Ik kijk er nu al naar uit!
|
Er kwam steeds wat tussen, maar ik ben nu eindelijk begonnen. Ik moet wel wennen aan het taalgebruik.
|
Volgens mij ben ik afgehaakt. Ik zit al een tijdje op pagina 19/225. Als ik tijd zou hebben zou ik aan het taalgebruik kunnen wennen, maar door toegenomen werkdruk / enorm veel stukken die ik moet lezen, mis ik de motivatie.
|
Citaat:
Ik had me vergist, ik kan dit boek niet in het Engels krijgen :( Jammer! |
Ik heb hem op mijn verlanglijstje staan, als ik hem krijg én tijd heb om te lezen spui ik af en toe wel mijn bevindingen.
|
Deze heb ik van Sinterklaas gekregen *O* Dus ik ga hem binnenkort lezen, en dan spui ik hier wel mijn mening.
|
Ik heb hem ook gekregen! Heb nu twintig pagina's gelezen. Het taalgebruik vind ik eigenlijk helemaal niet zo lastig, dat jongetje is vet cute. <3
|
Inmiddels heb ik hem bijna uit. Ik sluit me wel aan bij wat er op de voorkant staat: "A book to read in one sitting." En inderdaad.
Spoiler
|
Ik heb het boek gisteravond uitgelezen. Post later mijn mening nog!
|
Ik ga er nu in beginnen, erg benieuwd hoe hij is, afgaande op de verscheidene reacties.
|
Ik vond het begin niet echt boeiend, als Jack vertelt over hun verblijf in Kamer. Maar daarna las ik het boek bijna in een ruk uit.
Spoiler
|
Ik ga straks aan het stuk 'nadien' beginnen.
Spoiler
Ik fiets echt zo door de tekst (Y) |
He, wat grappig, ik ben er net aan begonnen. Alleen dan in het Engels. Leestip van m'n docente! *O*
|
Uit! (al 2 boeken geleden, maar ok :O) Mening:
Spoiler
Conclusie: mooi verhaal, goed geschreven. Ik geef het boek een 8. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |