![]() |
paar biertjes, schadelijk?
hallo, ik ben 14 jaar en heb vanavond een feest. Ben van plan gewoon een paar biertjes te drinken. Aangezien ik 3VWO doe is het misschien niet heel erg slim. Daarom mijn vraag: Hoe schadelijk zijn nou een paar biertjes echt?
|
Maak je niet druk.
|
Een biertje of 2 kan waarschijnlijk niet veel kwaad maar regelmatig alcohol drinken schijnt erg slecht te zijn voor puberhersenen. Ze zijn niet voor niets van plan om de leeftijd te verhogen van 16 naar 18.
|
Who cares, plezier maken hoort er toch bij?
|
Van een paar biertjes zullen je hersenen niet zodanig beschadigd raken dat je je studie niet meer kunt doen. Amuseer je en geniet met mate (ook met maten).
|
Ach drink gewoon wat, voor één keer kan het geen kwaad, maar maak er geen gewoonte van om iedere avond los te gaan met de alcohol.
|
Gewoon lekker drinken, geniet van de avond!
En zolang je het niet elke dag zo doet, is er niks aan de hand hoor! en probeer anders als je je echt zorgen maakt, die biertjes over de avond te verdelen, dus niet achter elkaar! Fijne avond! ENJOY!!! |
Dan ruïneer je je toekomst, vriend.
|
aangezien je 3VWO doet ben je veel hersencellen verwijderd van met een fles wodka in de goot liggen. Maak je niet druk, hou alleen wat maat. 2 biertjes is prima op jouw leeftijd. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |