Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Mee uitvragen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1869311)

Geron 11-11-2012 15:11

Mee uitvragen

Hoelang moet je een meisje kennen of hoe veel moet je tegen haar gepraat hebben om haar mee uit te kunnen vragen naar bijvoorbeeld de bioscoop?
Ik ben bang dat ik al te vroeg haar mee uitvraag en dat zij me afwijst.

Strobe 11-11-2012 15:27

Dat verschilt per meisje.
Maar je bedoeld dus om meer dan een vriednschap te krijgen?
Ik vraag ook vriendinnen uit om naar de film te gaan.

Geron 11-11-2012 15:41

Ja ik heb een paar keertjes kort met haar gepraat maar ben wel echt stapel op haar en zou graag haar beter willen leren kennen maar ik zie haar maar 2 keer per week ofzoiets

Strobe 11-11-2012 15:48

Spreek je haar wel eens via social media?

Reverend 11-11-2012 15:49

5 minuten.

Geron 11-11-2012 16:18

Citaat:

Kleur! schreef: (Bericht 32878619)
Spreek je haar wel eens via social media?

Ik heb haar nog niet op social media toegevoegd misschien moet ik inderdaad dat eens overwegen maar ik hou niet zo van dat cybergedoe en zowiezo moet ik haar in de "echte wereld" vragen of ze een keer zin heeft om iets leuks te doen

Strobe 11-11-2012 16:25

Citaat:

Geron schreef: (Bericht 32878708)
Ik heb haar nog niet op social media toegevoegd misschien moet ik inderdaad dat eens overwegen maar ik hou niet zo van dat cybergedoe en zowiezo moet ik haar in de "echte wereld" vragen of ze een keer zin heeft om iets leuks te doen

Tuurlijk.
Maar als je haar al maar 2x per week spreekt, helpt social media je wel.
Let er dan wel op dat je niet te veel op social media zit. Je moet in het echt namelijk betere gesprekken voeren. En wat je zelf zegt. Je kan beter haar persoonlijk vragen. Kan je ook lichamelijke reacties zien. Is ze heel blij enzo (y)

bierkoning 13-11-2012 12:15

niet zo moeilijk over doen, en gewoon vragen. Er hangt geen speciale tijd aan. Als het goed voelt gewoon doen

bobje 13-11-2012 12:30

gewoon vragen. stel iets concreets voor. "heb je zin om zaterdag naar de nieuwe twilight/james bond/lord of the rings/etc. te gaan?". ga ook lekker wat met haar drinken, dan kun je met elkaar praten en leer je elkaar beter kennen (y). breng haar netjes thuis op de fiets, dan kun je nog meer met haar praten. en misschien een klein kusje bij de deur als ze haar fiets weg zet hihi

Succes!

Spencer 13-11-2012 16:15

Citaat:

bobje schreef: (Bericht 32882796)
gewoon vragen. stel iets concreets voor. "heb je zin om zaterdag naar de nieuwe james bond/lord of the rings/etc. te gaan?". ga ook lekker wat met haar drinken, dan kun je met elkaar praten en leer je elkaar beter kennen (y). breng haar netjes thuis op de fiets, dan kun je nog meer met haar praten. en misschien een klein kusje bij de deur als ze haar fiets weg zet hihi

Succes!

fixed

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.