Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Mobiel erg sloom! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1869424)

StrikeOne1000 13-11-2012 16:09

Mobiel erg sloom!

De laatse tijd is mijn mobiel erg sloom ik heb al een paar dingen verwijderd maar hij blijft erg sloom weet iemand hoe dit kotm en hoe ik dit kan oplossen?! Het is een Android samdung galexy ace

lullow 13-11-2012 18:32

Het helpt misschien als je erbij vermeld wat voor toestel het is en wat voor OS er op draait (Android 2.x, 4.x, IOS 5/6)

StrikeOne1000 13-11-2012 19:14

Citaat:

lullow schreef: (Bericht 32883555)
Het helpt misschien als je erbij vermeld wat voor toestel het is en wat voor OS er op draait (Android 2.x, 4.x, IOS 5/6)

Heb ik aangepast

lullow 13-11-2012 21:40

Ik zou zeggen installeer het toestel eens opnieuw.

Via het menu heb je volgens mij de optie om een back-up te maken, en daarna ook het toestel naar fabrieks-instellingen terug te zetten.
Ik heb dit ook eens gehad na een upgrade van mijn Note. een full-reset hielp mij de problemen op te lossen.

highplaces 13-11-2012 21:49

Gooi 'm tegen de muur. Misschien doet-ie 't dan! Haha. Staan er geen software-updates open toevallig?

StrikeOne1000 14-11-2012 18:05

Citaat:

lullow schreef: (Bericht 32884231)
Ik zou zeggen installeer het toestel eens opnieuw.

Via het menu heb je volgens mij de optie om een back-up te maken, en daarna ook het toestel naar fabrieks-instellingen terug te zetten.
Ik heb dit ook eens gehad na een upgrade van mijn Note. een full-reset hielp mij de problemen op te lossen.

Ben ik dan niet alle kwijt?

Citaat:

highplaces schreef: (Bericht 32884278)
Gooi 'm tegen de muur. Misschien doet-ie 't dan! Haha. Staan er geen software-updates open toevallig?

Het is geen nokia

Sebastien 14-11-2012 18:09

ik heb ook een ace en ik herken het probleem wel. Probeer eerst eens hem te herstarten door hem uit en weer aan te zetten. verder kun je proberen berichten en whapp threads te verwijderen dat helpt ook nogal eens. Verder ben ik erachter gekomen dat google maps ongevraagd 5MB opslaat aan gegevens zonder dat je die gebruikt. ik verwijder deze gegevens dan ook even om de zoveel tijd.

dit kun je doen bij: instellingen --> applicaties --> applicaties beheren --> alles ---> op google maps drukken --> gegevens verwijderen

StrikeOne1000 15-11-2012 07:01

Citaat:

Sebastien schreef: (Bericht 32885647)
ik heb ook een ace en ik herken het probleem wel. Probeer eerst eens hem te herstarten door hem uit en weer aan te zetten. verder kun je proberen berichten en whapp threads te verwijderen dat helpt ook nogal eens. Verder ben ik erachter gekomen dat google maps ongevraagd 5MB opslaat aan gegevens zonder dat je die gebruikt. ik verwijder deze gegevens dan ook even om de zoveel tijd.

dit kun je doen bij: instellingen --> applicaties --> applicaties beheren --> alles ---> op google maps drukken --> gegevens verwijderen

Thnx nu doet ie het weer

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.