![]() |
te koop: ADSL aansluiting
Te koop: ADSL aansluiting.
Wij hadden geen 'USB poort' op onze computer dus konden wij met de ADSL aansluiting niets aanvangen. Wie heeft interesse? (deze aansluiting die je kan kopen bevat: een handleiding, opstartcd-rom voor de installatie van de ADSL modem én een ADSL modem) In de winkel betaal je er 100,00€ voor, bij mij betaal je er maar 38,00€! De aansluiting is zo nieuw, want we hebben zo nooit gebruikt! OPGELET= : Graag een seintje VOOR 16/08/02 Graag had ik reactie gekregen via email baele_melissa@hotmail.com Contacteer mij dus zeker vandaag nog! :p |
De modem is een Speed Touch USB
Ik doe zoveel van de prijs af omdat het gek zou zijn 100,00€ te vragen!! Mijn computer was niet zwaar genoeg om zo'n ADSL op aan te sluiten Wie geďnteresseerd is, gelieve iets te laten weten VOOR 16/08/02 Mijn email: baele_melissa@hotmail.com :D |
je kan de ADSL modem komen ophalen in Zottegem, dat is gelegen tegen Oudenaarde en Brakel.
Reageer via dit forum! Vanwaar ben jij ergens? O-VL? W-VL? Groetjes |
Ik bedoel met die aansluiting: de modem, handleiding en een cd-rom om de modem te installeren!
Wat zijn we moeilijk van begrip vandaag!! :rolleyes: Gelieve alleen reacties van iemand die de installatie wil kopen! Dankuwel!!! :o Groetjes Lieske |
Deze topic blijft toch geopend totdat iemand de aansluiting gekocht heeft, niet??? :rolleyes:
Graag reacties van mensen die de aansluiting WILLEN KOPEN!! Groetjes Lieske! :) :) xxx |
alle irelevante informatie weggehaald waardoor alles wat relevant is nu mooi onder elkaar staat.
ook een verzoek om je topic niet elke 24 uur te uppen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |