![]() |
Spiersaai en bulten #1737
:cool:
|
Gebruikersnaam Berichten
Chick Rock 99 Frayne 53 fizzle-fluffy 42 Snebbeltje 36 Little Phoebe 29 Lusi 27 Ingegerd 23 Quintiano 20 Etmakas 19 sann 19 Paranoide 18 Sadye 16 Pip 14 Sarah 13 Martiño 11 Miekje* 10 Trimm Trabb 9 Luwte 7 ßuerp 7 Carn 5 Lorelei 3 Klaverhap 3 Havock 3 Tink* 3 Stefenootje 2 Noedelhap 2 kid606 2 Uomi 2 mltmpje 1 umberto 1 Cherry Springs 1 Macrador 1 Toon topic & sluit venster |
Frayne zei kanker, kankergrappig :D
|
nee ga weg
|
Fizzle :nono:
|
Oh, sorry fizzle. Ik mag niet meer kanker roepen van mijn vriendje :') dus ik heb het semi-afgeleerd. Maar als ik alleen ben doe ik het alsnog.
En die bulten zijn niet leuk Phoebe! Ze doen teringveel pijn. Omg :cool: ik zei ook nog tering. |
Citaat:
|
Ik loop de hele dag al te kankeren. :O
|
Maar hallo, beantwoord mijn vraag eens! FIZZLE jij moet dit toch weten :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:bloos: |
Wat was je vraag! Of ik onschuldige scholiertjes niet meer weg wil jagen? :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welnee, ik heb echt geen kanker :D daar ben ik veel te jong voor en alles. Het is gewoon een ontsteking! :P
|
Geen idee, ik kijk geen voetbal en heb niet eens een TV sorry :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik ben fantastisch goed in me aanstellen natuurlijk.
|
Citaat:
|
Haha :D wacht maar tot je me in het echt meemaakt. Het valt echt allemaal wel mee op zich, maar kennelijk heb ik vriendlief de hele nacht wakker gehouden omdat ik lag te kreunen. Van de pijn dan, even voor de duidelijkheid. :D
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, kijk, dat dacht ik al: Voorbeschouwing op en vanaf 20.30 rechtstreeks verslag van de oefeninterland Nederland - Duitsland.
|
Citaat:
|
Oke, het grote vraagstuk van vandaag. Zal ik pizza bestellen?
Ik eet echt superweinig dus ik weet niet hoe leuk mijn lichaam dat vind, maar aan de andere kant is het wel zo dat ik zin heb in pizza, en volgens mijn moeder moet ik als ik ziek ben gewoon eten waar ik zin in heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, ja he? Screw mijn maag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
GODMILJAAR een huisgenoot heeft besloten trompet te gaan leren spelen SCHIJTIRRITANT HOU JE KOPERMUIL :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb morgen een tentamen en ik ben zenuwachtiger dan ik van mezelf mag zijn. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat zou een hoop oplossen!
Hoewel, wat als hij een scheet laat? |
PWEP
|
Citaat:
|
Jongens er zijn zoveel mensen van vroegah weg. Ik schoon het studiekeuzetopic op en ik kom ze allemaal tegen. :( RIP hun account enzo!
|
Awh :(
|
:( emoties alles!
|
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn ook een paar die lijken weg maar die zijn er gewoon nog stiekem!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |