![]() |
Ik vind het eng, maar wil graag jullie mening
Hoi Allemaal,
Ik zou heel graag jullie mening willen over mijn stem. Het lijkt me leuk om me aan te melden voor TVOH 2013, maar ik heb geen idee hoe mijn stem overkomt bij andere mensen en of jullie het uberhaupt wel mooi vinden. Zou graag hele eerlijke meningen willen horen ;) Zouden jullie er alsjeblieft je mening over willen geven? http://www.youtube.com/watch?v=K7UxX2y2wH0 http://www.youtube.com/watch?v=avG_gor5kbo |
Nee, sorry. Het klinkt verschrikkelijk en vals.
Als je dan toch een poging wil wagen zou ik proberen de volgende keer ook daadwerkelijk te zingen in plaats van een beetje mee te kreunen, want zo gaat het hem sowieso niet worden. |
Ik ben het wel met Reverend eens, maar ik kan je ook aanraden om met wat makkelijkere nummers te beginnen om te zingen
|
Ik sluit me bij Reverend en Stomme Klont aan. Als je toch van zingen houdt, gewoon zangles nemen, veel oefenen en inderdaad met makkelijkere nummers beginnen.
|
Als je wilt zingen, begin dan makkelijk. En dan ook echt makkelijk!
Want omdat het moeilijke nummers zijn, klinkt het al sws snel erg vals. ;) |
Misschien klinkt 't beter als je meer 'power' geeft ;). Wel knap dat je jezelf op Youtube hebt gezet, dat zie ik mezelf nog niet zo gauw doen :D.
|
Oeioei, dit is niet best.
|
Ik heb respect dat je het op youtube zet, maar miss idd beter om nog ff te oefenen!
en dat steld je dan minder teleur als wanneer je op het podium daar staat te zingen, en ze je af kraken!!! succes met oefenen!! X |
En je hoofd weggummen op youtube gaat ook niet helpen, hoewel het vooralsnog waarschijnlijk een verstandige move was.
|
Haha, ja heb nog nooit zangles gehad. Maar als je het valse wegdenkt. Wat vinden jullie er dan van, que soort stem?
|
Het is erg slecht. Waarom denk je zelf dat je kan zingen? Wat vind je er zelf van als je er naar luistert?
Het helpt al enorm als je zou gaan staan ook, zittend zingen is niks. Je hebt geen volume, het klinkt alsof je gewoon een beetje zit mee te zingen terwijl je iets anders aan het doen bent. Je stem is totaal niets bijzonders. Dit wordt met oefenen ook vrijwel niks meer. Laat die droom varen! / Henk-Jan Smits |
Citaat:
|
Citaat:
Omdat oa een flink deel van de fam en wat vrienden dat zeggen. Misschien vervormt de microfoon het ook wat. Heb geen kwaliteitsmic, maar gewoon 1 die in mijn laptop zit. Vroeg het hier omdat ik graag wil weten wat mensen die mij niet kennen ervan vinden. Vandaar |
Je Engelse uitspraak is ook niet al te best, trouwens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar anyway, ga de volgende keer als je iets opneemt eens staan, probeer een simpeler nummer, en zing met meer KRACHT EN VOLUME. Kom dan nog maar eens terug. |
Waarom heb je de video's verwijderd? Ik had ze nog niet gezien :(
|
Video's zijn verwijderd, dus topic is nutteloos geworden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |