![]() |
Besaaielaar #1738
Zo!
|
Ik vind het buiten wel koud maar niet te koud voor lichaamsbeweging. En studeren kan niet echt in bed want ik heb een e-learning ding. Maar ik ben nu aan het opruimen! Ik heb de afwas al gedaan.
|
Recept zegt: '...zet de puddingvorm vier uur in de koelkast. 3. Als het ijs is bevroren...'
Fanatieke koelkast is dat... |
Wat moet er toch vaak koriander in recepten. Terwijl de meeste mensen die ik ken, koriander maar zo-zo vinden. Gelukkig zijn de konijnen er echt gek op, dus ik zit nooit met restjes.
|
Zo, kookboeken zijn opgeruimd!
|
Citaat:
|
Oee, kijk eens wat ik spotte in Didamsko City!
Spoiler
:cool: |
Ik hou intens veel van koriander, vooral door Marokkaanse stoofdingen <3
|
Maar als de mensen die het naar zeepsop vinden smaken het vaker eten, gaan ze het zo-zo vinden!
Ik heb beneden alles opgeruimd *o* |
Citaat:
|
Citaat:
Ik waardeer Tesla Motors sowieso wel. Goeie naam (want ze maken uitsluitend elektrische auto's he) (y) Goeie auto's (y) Prima idealen (y) En ze hebben geld gedoneerd aan 't museum destijds, dacht ik. Nou, wat wil je nog meer. |
Slaapkamer en inloopkast opgeruimd!
|
He jongens, wie weet waar ik dat filmpje kan vinden waar het feit dat die seth macfarlane series zo op elkaar lijken op de hak wordt genomen? Was laatst nog ergens op het forum dacht ik
|
Citaat:
|
Ik moet bij koriander altijd denken aan George uit Seinfeld en dat vind ik geen prettige associatie.
That being said, niks mis met koriander (y) lekker in de kippensoep of bij gerechten met avocado. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij heb ik nog nooit in mijn leven koriander gebruikt. Maar dat ligt meer aan mij dan aan de koriander.
|
Pantykousjes gewassen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en hai!
|
Citaat:
Citaat:
|
Oei, het nrc heeft weer een iPad actie :bloos: de verleiding is groot
|
Alleen irritant dat je dan een abonnement moet nemen waar je perse een papieren zaterdagkrant bij krijgt :s dat wil ik juist niet! Ik wil alles digitaal!
|
Citaat:
Even opgezocht, en volgens wiki gebruiken ze in Noord-Amerika ook niet de term 'coriander' (zoals in Engeland), maar 'cilantro'. |
Ja, had ik ook al op gegoogled
|
Damn, wat zijn november en december toch dure maanden (N) Maar even budgetkoken de komende twee weken, want nog kadootjes voor Sinterklaas (3x) en een jarige vriendin kopen.
|
Citaat:
hmmmzz... maarja, wtf moet ik met een ipad? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat je met een iPad moet? De krant lezen natuurlijk! :p |
nrc.next is wel goedkoper trouwens
|
Citaat:
http://static.ddmcdn.com/gif/what-is-cilantro-1.jpg Coriander voor http://whatscookingamerica.net/Foto3/CorianderSeeds.jpg |
Eigenlijk moet ik ook opruimen. Maar ja.
|
Ja, dat is wel lastig als een recept zegt 'twee theelepels gemalen koriander'
Wat bedoel je, recept |
Mensen mensen, ik heb echt een fantastische dag *O* Geregeld dat dinsdag mijn scootmobiel wordt opgehaald! Weg met dat ellendeding! Maandag mag ik meedenken over een landelijke antistigmacampagne (dat wist ik al), de week erna een praatje houden voor allemaal afdelingsleiders over social media binnen de ggz. Maar het aller aller tofste, de afdelingsmanager heeft me voorgedragen voor een studiereis naar New York :bloos: Ik moet nog gewoon solliciteren daarvoor en het is absoluut niet zeker dat ik ga, maar omg, wat tof en vooral zo tof dat hij direct aan mij dacht. En als klap op de vuurpijl lag er in mijn brievenbus een brief dat ik recht heb op een extra tegemoetkoming.
Mijn dag kan niet meer stuk! *O**O**O* |
Wat heb je aan een krant als je online al het nieuws kunt bijhouden :P
|
Citaat:
Hier heb je de dochter genaamd Koriander! |
Lekker bezig Snebbel :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, nu hoef ik niet meer aan George Costanza te denken, en dat is alleen maar fijn want godverdomme wat heb ik een schijthekel aan die kut-Seinfeld en zijn kut-vrienden in dat kut-New York. (y) |
Citaat:
|
wtf
onze deurbel gaat normaal zegt hij dinggg-dong Nu zei hij 'dung-ding-deng-dangggg-dang-dung-ding-dengggg' |
Oh en er was ook niemand aan de deur.
|
je maakt wat mee zo!
|
ja!
|
wat een spanning!
|
Ik ben sinds vandaag de trotse ehh 'in bewaring houder' van een playstation 3!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49. |