![]() |
Enquete Voor Scriptie
Hallo allemaal,
Ik ben een student die een onderzoek doet naar kortingswebsites ivm een scriptie. Denk hierbij aan groupon. Als je daar bekend mee bent zou je mij willen helpen deze enqute te willen invullen? Duurt 5-7 minuutjes, Alvast bedankt! http://www.thesistools.com/web/?id=304284 |
Op een gegeven moment heb je een vraag waarbij je vraagt hoeveel je de afgelopen tijd bij kortingswinkels bestelt/koopt en dan zijn de keuzes meer, normaal of minder oid. Meer dan wat :P? En hoe lang is de afgelopen tijd?
Tevens vind ik dat je wel erg vaak vraagt hoe je over iets denkt. Voor mijn gevoel vraag je het namelijk meerdere malen dubbel en dan geef ik dus ook een dubbel antwoord. Maar goed, dat kan natuurlijk je bedoeling zijn. Verder vind ik vraag 37 nog onhandig geformuleerd :O, als in, je vraagt wat wij op WePurch. van toepassing vinden en dan zet je er alsnog 'ik ben' en 'ik heb' neer, dat vind ik toch wat onhandig. Oh en er staan nog al wat spelfouten in de enquete :O en ik ben geen grammaticawonder, dus als ik ze eruit haal dan zullen anderen dat ook wel doen. Puur bedoeld als hulp trouwens, niet om je hele enquete af te zeiken. Ik heb hem verder helemaal voor je ingevuld (Y) |
Ingevuld!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |