![]() |
Opium ?:( slecht voor je maar verslavend :O
:( :( :(
|
Huh? wat bedoel je hier mee?
|
hmmm opium!! pijn dooders zoals morphine , het komt in een soort teer zwarte block vorm! en je lichaam kan eraan verslaaft raken ja. das de ergste vorm van verslaving. tenzij je het niet te vaak doet, en weet waarmee je bezig bent
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar sterkte met wat er ook gebeurd is, meis :( |
jonge triest klein kind, als je hier iets post, zeg dan meteen wat je bedoelt, dit is duidelijk aandacht trekken.
Als je iets te zeggen hebt, dan schrijf je je verhaaltje, maar niet uitrekken met zielige gezichtjes 6 posts lang. sterkte btw als je verslaafd bent aan opium :/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
blergh, hoe kom jij trouwens aan opium? wat bedoel je trouwens???
|
Goh hoe moeilijk zal het nou zijn om aan (ruwe) opium te komen in een land waar in bijna iedere tuin papaver groeit???
Gewoon niet aan beginnen lijkt me. |
en waarom niet?
|
Niet eens omdat het lichamelijk nou zo slecht is, maar omdat het zo gruwelijk verslavend werkt. er zijn maar heel weinig mensen die "verstandig" met opium oid om kunnen gaan, maar het probleem is dat iedereen die er aan begint denkt dat ie het in de hand kan houden, om pas achteraf te concluderen dat zijn/haar hele leven naar de klote is...
Verder is er in de winter bijvoorbeeld nauwelijks aan te komen waardoor mensen of overstappen op soortgelijke middelen als morfine/heroine of noodgedwongen zullen moeten afkicken... Waardoor je een zware kuttijd hebt en het voor je omgeving duidelijk zal worden wat je allemaal hebt uitgespookt... |
Wat is er gebeurd waarom je zo'n slechte herinnering aan opium hebt? (niet dat ik et gebruik/ooit zal gaan gebruiken, beperk me tot soft/smart drugs :) )
|
Citaat:
Lijkt mij trouwens wel interessant... |
Citaat:
papaver somniferium, zaadjes zijn te koop bij de meeste tuincentra. |
Sorry en helaas maar het zijn idd gewoon dezelfde papavers die overal in Nederland groeien... (hoewel ze in hete landen wat groter worden)...
Dus nix speciale soort... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |