![]() |
naakt douchen bij voetbal
ik zou graag op voetbal willen in het team van mijn vriend.
alleen ik zie er tegen op dat ik naakt moet douchen, dat ze naar mijn penis kijken want die is 12centimeter(is dat klein)? ben 16jaar oud |
Als ze naar je penis kijken kijk je toch gewoon keihard terug.
|
De andere jongens uit het team maken zich waarschijnlijk net zo ongerust over hun eigen piemel als jij doet over de jouwe. En gezien de maten die langskomen in het grote is mijn piemel te klein/te groot/precies goed topic is die van jou heel gemiddeld. En wat dan nog als ze iets van je piemel vinden, zíj hoeven er toch niets mee te doen?
|
12cm slap is toch netjes? Daar hoef je je niet voor te schamen.
|
Maybe keer met die vriend over hebben? Dat je daar beetje tegenop ziet. Hij weet al hoe het gaat met douchen. Maybe doen ze allemaal wel heel heel chill en maak jij je zorgen om niks. :) Is die 12 cm slap of stijf. Hoe groot ie slap is zegt trouwens niks over de stijve lengte. Je hebt groeiers en bloeiers. Succes!
|
Citaat:
|
Dat is een gemiddeld formaat waar niks mis mee is, denk niet dat de anderen in het team veel meer in huis hebben. Dus maak je niet druk en gewoon lekker voetballen!:)
|
en anders hou je je boxer aan, dan weet je zeker dat ze gaan kijken....
Gewoon douchen en niemand trekt zich er iets van aan hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als iemand er al een opmerking over maakt, vraag je gewoon waarom diegene ernaar kijkt en of hij misschien homo is. :P
|
Niemand die erop let joh. En als ze zeggen dat ie van jou erg klein is, zeg je gewoon dat het gaat om waar je hem instopt.. en je haalt nog wat bier. Problem solved.
|
12 cm in slappe toestand is aan de grote kant en jongens vinden de piemels van hun teamgenoten over het algemeen helemaal niet interessant. Ze zullen hooguit een beetje stiekem kijken uit nieuwsgierigheid. Niks om je druk over te maken.
|
Citaat:
OT: helemaal mee eens! (y) |
Ok, het is dus eigenlijk een verkapt "kijk mij eens een grote slappe piemel hebben"-topic.
|
Zou jij zelf naar iedereens penis kijken en het dan hardop zeggen als een van de heren een kleintje heeft? Daarbij klinkt het niet echt alsof jouw penis erg klein is dus probeer je er niet al te druk over te maken..
|
Hetis logisch dat je naar andere pennisen kijkt als er stuk of 13 om je heen staan. Je expirimenteerd en kijkt en vergelijkt een beetje. De ene is nou eenmaal groter dan de andere. Nergens om je voor te schamen, het gaat niet om de groote maar wat je er mee doet!
|
Citaat:
|
eigenlijk moet je je niet zo druk maken om wat anderen denken en wat normaal zou zijn
|
Mijn ervaring is dat mannen juist angstvallig niet naar andermans penis proberen te kijken.
|
Dat Is een best wel lekkere lange piemel hoor ;) dus maak je maar geen zorgen
|
Haai, snap wel dat je het eng vind, vond ik ook toen 1e keer met zaalvoetbal
maar ze kijken je pas echt naar je als je in je onderbroek gaat doucen, Ik zou ookk niet wachten totdat iedereen weg is, maar gewoon tegelijk met de boys doucen! Btw, ik weet niet wat voor kutlui het is als ze je gaan uitlachen om elkaars ze penis! 12 cm is heel normaal dus, niet over nadenken, en zeker geen zorgen over maken! |
Ik zat dan niet op voetbal bij onbekenden maar ik moet op school ook douchen. dat was in het begin ook erg raar maar nu zitten we met zijn allen te dollen [we maken grapjes over elkaars geslachtsdelen afentoe].:)
|
Ik ben 15 en mijn penis is in slape toestand 16 cm en ik speel ook voetbal oke ze kijken wel is naar je lul maar maakt het wat het
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij is onze Milan van Lier stiekem homoseksueel en geilt hij op grote lullen. Dan zit je op dit forum natuurlijk wel goed, iedereen heeft hier een lul van 20+ cm.
|
Citaat:
|
ik zit een beetje met het zelfde probleem als 5 jaar terug ik wil best graag weer op voetbal alleen ik kijk heel erg tegen t douchen op :(
|
Ik snap echt niet dat jongens zich hier druk om maken. Ga toch lekker voetballen. Ik douche al jaren op de voetbalclub en in de sportschool. Who fucking cares.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
straks kijk ik ergens verkeerd ofzo en denken ze dat ik gay ben
|
Nou nou nou. Het is wat.
|
Citaat:
|
maar de wat als vraag blijft toch in je hoofd zitten
|
Hoe kijkt een homo volgens jou? Zolang je niet eindeloos naar iemands lichaam gaat staren is er niks aan de hand hoor. Staren is sowieso onbeleefd, los van je geslacht of geaardheid. Iedereen kijkt wel een beetje naar elkaars lichaam, gewoon uit nieuwsgierigheid en om te vergelijken.
|
Citaat:
|
k denk dat ik mij ga aanmelden en ik hou wel een soort van logboek achtig iets bij op t forum i guess
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11. |