Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   vraag (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1869675)

H 18-11-2012 22:47

vraag

ik heb een meisje leren kennen die ik wel zag zitten en ik heb ook haar gsm nummer gekregen,maar ik ben erachter gekomen dat ze een vriendje had.
ik heb toen vriendschappelijk beginnen sturen.

na een paar dagen stuurde ze mij s'avonds toen we in bed lagen berichtjes met daarin (ik mis je in bed,ik zou graag naast jou liggen in bed) terwijl ze nog samen was met haar vriendje.

toen heb ik gevraagd om in de nammidag eens naar de bioscoop te gaan alleen wij 2en,ze zij dat het goed was.

ze begon toen ook berichtjes te sturen met (schatje en al die dingen) terwijl ze nog samen was met haar vriendje.

ik ga nu binnekort met haar naar de bioscoop.

mijn vraag is nu staat zij open voor een relatie met mij?

BEGIN NIET TE ZAGEN OVER DAT IK VERKEERD BEZIG BEN AUB

mvg

scholiermavo 18-11-2012 22:52

Ja ik weet wel zeker dat ze open staat voor een relatie met jou!
Ik zeg helemaal niet dat je fout bezig bent, maar kzou een beetje uitkijken met die jongen
waar ze nog mee heeft.. En ik denk dat als je samen naar de bioscoop gaat, het haar miss.
wel kan vragen, en anders kus je haar, en kijk je hoe ze reageerd, maar als ik zo ditalles
hoor denk ik niet dat ze niet met je wil zoenen! :D
Heel veel succes en geniet ervan!
gaat vast goed komen!
Gegroet!

H 18-11-2012 23:03

tnx voor het antwoord,ik vond het gewoon raar want iedereen zegt altijd de jonges bedriegen altijd de meisjes maar daar is het tegendeel.

ik zal er goed van profiteren

mvg

Cherry Springs 18-11-2012 23:16

Oei. Ik weet niet of je wel die gozer moet willen zijn die met iemand anders zijn vriendinnetje naar de bioscoop gaat terwijl zij zulke tekenen afgeeft. Zo word je een beetje haar dingetje 'on the side' en dan ben je wel tweede keus, want ze kiest er wel voor om bij haar echte vriendje te blijven, en als ze jou dan een keer zat is hoeft ze alleen maar te zeggen 'Oh jee, ik kan er zo niet mee doorgaan!' en dan is ze van je af zonder dat jij er ook maar iets over te zeggen hebt, want ja, je wist dat je iets voor erbij was. Lijkt me ook niet ideaal.
Ik zou even met haar praten over hoe dat dan zit met haar vriendje, of dat nog wel goed zit en aan is en wat ze dan van jou verwacht. Zorg eerst dat jullie in overeenstemming komen over wat jouw positie in de driehoek is.

H 18-11-2012 23:35

ik zal haar over haar situatie met haar vriendje wel wat vragen stellen
tnx voor je antwoord

mvg

Volk 19-11-2012 08:31

Ben je niet bang dat als ze met jou is ze berichten gaat sturen naar andere jongens en ermee gaat daten? Ik bedoel, ze heeft er nu ook al geen problemen mee haar vriend te bedriegen, waarom zou dat bij jou anders zijn? Je weet nu ook al niet hoeveel jongens ze ernaast heeft...

Reverend 19-11-2012 12:09

Klinkt als een leuke chick. :')

Lusi 19-11-2012 12:25

Ze staat niet open voor een relatie want dan had ze haar vorige al verbroken.

Ze staat wel open voor aandacht krijgen van jou. Veel plezier (Y)

Schrödinger 19-11-2012 16:43

Als je er alleen maar overheen wil ben je goed bezig, maar waarom wil je een relatie met iemand die er blijkbaar geen probleem van maakt om uit te gaan met andere jongens tijdens een relatie?

Uitzicht 19-11-2012 17:13

Je krijgt wat je verdient ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.