![]() |
Lekkerste pepernoten-topic
Wat is het beste merk? De beste crunch? Prijs/kwaliteitverhouding?
Ik heb nu kilozak ES pepernoten. Niet verkeerd, maar niet de echte, zeg maar :o |
Ik hou van chocoladekruidnoten, ik neem altijd die van AH. Truffel zijn ook lekker, maar dan die van bolletje.
Normale ben ik niet genoeg voor te porren. Als ze ergens staan, neem ik wel een handje, ik koop ze niet zelf. |
Dit zijn natuurlijk de echte (y)
http://reneevonk.files.wordpress.com...ernotenlos.jpg Erg lekker én je kan je er veel moeilijker misselijk aan eten dan de kruidnoten die elders verkocht worden. Maar de chocoladepepernoten van de EuroShopper zijn ook prima te doen (y) |
Iemand de karamel geprobeerd? Ik wist niet goed wat ik er van moest vinden eigenlijk. De echte pepernoten sowieso (Y). Soms piepen ze in mijn mond.
|
De chocoladepepernoten van Bolletje, en dan met name de witte :D.
|
De chocoladeversie van Ekoplaza vind ik op dit moment het lekkerst. Wel belachelijk duur.
AH-huismerk kan ik afraden: veel te zoet. |
De echte pepernoten die Wolter noemde (Y) En dan verse van een random bakker, omnomnom.
|
Wat is een crunch?
|
|
Citaat:
In ieder geval staat dit jaar op de planning zelf eens kruitnoten te bakken. Ik ben benieuwd! |
Ik vind echte pepernoten goor. Net als taai-taai, hoe krijgen mensen dat weg (N)
|
Ik vind die van de aldi best te doen. :o
|
Citaat:
|
Ik vind die van bolletje toch elk jaar het lekkerst
|
chocolade pepernootjes :)! beste!
|
als ik sowiso perpernoten zou kopen zou ik een zak van een kilo van de euroshopper nemen (erg goedkoop en genoeg om uit te delen)
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |