![]() |
Met vriendin praten
Ik kan heel goed via whatsapp met m'n vriendin praten, bijvoorbeeld hadden we een discussie dat ze bijna nooit kan afspreken, en het komt ook altijd goed. Maar in het echt durf ik het daar niet over te hebben. Er vallen ook vaak stiltes en dan gaan we maar gewoon TV kijken, maar van praten komt er niet echt iets van.
Maar als ik bijvoorbeeld nog met een andere vriend/vriendin ben, dus met z'n 3en, dan gaat het gewoon goed zeg maar. Wat te doen? :confused: |
Moed kweken. Gezien het probleem bij jou ligt ligt de oplossing daar ook. En de oplossing is gewoon normaal omgaan met je vriendin.
|
We kunnen elkaars gevoelens ook niet echt uiten ofzo.
Wat ik met mijn vrienden dus wel altijd doe |
Dat is omdat jullie onzekerheid van 2 kanten komt. Daarom moet je het ook gewoon -doen-. Als je een beetje nuchter nadenkt begrijp je ook wel dat er verder geen goede reden is om het niet te doen.
|
Inderdaad, je moet het gewoon doen. Nog beter is om niet te communiceren via WhatsApp en andere onpersoonlijke onzin, want daarmee vergeet je hoe een werkelijk gesprek waarbij je elkaar in de ogen kan kijken ook al weer in zijn werk gaat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |