![]() |
#1741 Dumb ways to Saai
Go!
sann 59 Sarah 39 Snebbeltje 37 Little Phoebe 36 Paranoide 36 Miekje* 35 Frayne 33 Chick Rock 28 kid606 24 Quintiano 23 Carn 20 Lusi 18 Martiño 17 Turk February 14 Stefenootje 13 fizzle-fluffy 13 Etmakas 11 Noedelhap 10 Alpha_Omega 8 Trimm Trabb 7 Sadye 7 Klaverhap 5 Lorelei 2 Ingegerd 2 Panopticon 1 Pip 1 Pierrot 1 Uomi 1 |
Ah jammer deze was eerst :(
|
*O*
|
|
Maar het moet eigenlijk zonder -s. De titel bedoel ik.. Forumbaas naamzoek!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en nu staat er 'tot' :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan hem al bijna meezingen :o
|
Jaaaaaa Dumb ways to die <3333
|
Ik ben ook reteverslaafd :bloos:
|
Doe je het filmpie ook nog even in de OP?
|
Ik zet het steeds harder en mijn huisgenootje zet zijn muziek ook steeds harder nu, dus dan zet ik hem gewoon nog een beetje harder :o Alleen heb ik maar een laptopje en heeft hij speakers, dus ik geloof dat ik niet ga winnen..
|
Lorelei naamzoek; een van de eerstejaarsdamesploegen heeft als naam Lorelei genomen :D
|
Citaat:
|
File! Helemaal naar kutjebroek voor een andere ikea omdat ze bepaalde dingen niet hadden bij onze eigen.
|
Overigens deed ik dat soort wedstrijden altijd met mijn vorige buurman met zijn kutreggaeton, ik won wel altijd :o
|
yay, klaar met werk, 676 zoekacties gedaan, verwerkt en geïndexeerd.
|
Oh jongens, voor de liefhebber heb ik nog superdieren!
|
heb je ook iets voor niet-liefhebbers?
|
Niet-liefhebbers mogen ook superdieren :y Wat een mazzel he?
|
oeh superdieren
|
Wil je ze?
|
zijn ze al uitgepakt en alles?
|
zo nee, dan wel. Zo ja, dan ook. Maar dan moet ik misschien even uitzoeken of het zin heeft.
|
Bedoel je dat scheurrandje? Waarom maakt het uit?
|
nee ik bedoel of je al weet welke kaartjes het zijn :D want ik hoef er niet heel veel meer
|
Ik kan wel voor je kijken natuurlijk :y
|
Ik heb nu nog niet:
7: kroonkraanvogel (lila) 8: muskusos (lila) 13:zeearend (middenblauw) 21: walrus (middenblauw) 26: wandelende tak (donkergroen) 27: steenvis (donkergroen) 34:wandelend blad (donkergroen) 35:kokerworm (donkergroen) 55: spookdiertje (beige) 66: kikkervisje (roze) 81: fluithaas (rood) 84: brulaap (rood) 105: zonneral (donkerblauw) 107: pauw (donkerblauw) 114: blauwe zeester (grijs) 125: dikdik (bruin) 130: tureluur (bruin) 161:koala (lichtgroen) 168:zeeleeuw (lichtgroen) 180: helmkausaris (middengroen) 190: parelhoen (hardroze) 198: hoornkikker (oranje) 201: reuzenhaai (oranje) 204: grote witte haai (oranje) Maar ik krijg nog van Martin: 035: Kokerworm (donkergroen) 055: Spookdiertje (beige) 066: Kikkervisje (roze) 084: Brulaap (rood) 168: Zeeleeuw (lichtgroen, ik vind het trouwens meer turquoise) 198: Hoornkikker (oranje) 204: Grote witte haai (oranje |
Ik heb 027 Steenvis, 081 Fluithaas en 125 Dikdik voor je.
|
En ook 084 Brulaap, maar die krijg je dus al.
|
hoera *O* ik ga je mijn adres PM' en
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yeh!
|
wij hebben iets van 200 van die dingen hier liggen :o
|
No offense, maar wat moet je daarmee Sarah?
|
Wat zijn dat voor dingen?
Overigens ben ik fan van de dikdik <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is er met Google aan de hand? Ik mis de linkerkolom met zoekopties als "afgelopen 24 uur" of "alleen Nederlandse pagina's" :(
|
Citaat:
|
Blegh, nu de opzetten de deur uit zijn moet ik natuurlijk gaan lezen -O- geen zin.
|
Kwam op de aarde voor ons allemaal, kwam op de aarde voor ons allemaal (8)
|
Hoe lijt dit kinneke hier in de kouuuu? Ziet eens hoe alle zijn ledekens beeeven, ziet eens hoe daaat het weent en kriijjjjt van roouuuwwww
|
na na na naaaa nana kiiiinnekehe teeeer... gij lijt zo stil, su su, en kriiijjjjt niet meer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |