![]() |
Krijg ik vrij?
Hey allemaal!
Allereerst, ik zit in 5 Gymnasium. (wel handig om te weten) Nou zit ik al 5 jaar bij een vrijwilligersvereniging bij mij in de buurt, en dit jaar hebben ze me heel hard nodig op 5 december om te zwarte pieten... Nou is mijn vraag, krijg ik hiervoor bij de coördinator vrij, omdat het in maatschappelijk belang is ofzo? Of moet ik me gewoon ziekmelden? -.- Thanks :) |
Ik zou het eerst eens gewoon vragen, er bestaat kans dat ze er vrij voor geven. Hoe makkelijk is je coördinator?
|
Dat moet je aan je coördinator vragen, niet hier.
|
Aangezien de kans vrij groot is dat hij nee zegt, ziek melden.
|
Maar als ik het met hem erover heb,
En hij zegt nee.. Kan ik me moeilijk ziek melden want hij weet dan waar ik ben.. En ja; mijn coordinator is makkelijk, maar hij houdt zich wel altijd aan de regels... Dus ik vroeg me af of hierover iets landelijk vastgesteld stond.. |
Nee, dit hangt echt af van je school/coordinator.
|
Heb je niet één of ander boekje hierover (ik weet nooit hoe die dingen heten :P) waar dat soort spul in staat? Misschien word je daar wat meer wijs uit.
|
Citaat:
|
Als je je toch ziek meldt, moet je dat in ieder geval niet doen nadat je het hebt besproken ;)
|
Citaat:
|
Ik zou mezelf ook ziekmelden.
|
Wordt er bij jullie 5 december dan zoveel normaal les gegeven? Bij ons gebeurde dat eigenlijk bijna nooit en gingen we met onze mentorklassen een beetje sinterklaas vieren enzo. Ook nog in de 5e ja.
|
Ja, Frayne, wij gaan (misschien) uiteten met de klas, voor de rest wordt er geen aandacht aan gewijd ;)
|
Citaat:
|
Lijkt me niet echt heel waarschijnlijk dat je vrij krijgt om eventjes een dagje zwarte piet te gaan spelen. Is niet bepaald een hele goede reden voor verlof, tenzij er op je school (zoals op veel andere scholen) ook een regeling dat iedereen een bepaald aantal uur vrijwilligers-/maatschappelijk werk gedaan moet hebben.
|
Citaat:
|
Gewoon vragen, en anders gewoon argumenten geven. Je krijgt ook vrij voor je rijbewijs halen dus zie het probleem niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien kun je zeggen dat je het voor ckv doet en er dan een verslagje over schrijven.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |