![]() |
Binnen roken
Hey,
Het is voor mijn ouders geen probleem dat ik een paar sigaretten per dag rook. Ik wil nu de bare winter in aantocht is ( ;) ) graag 's avonds voor het slapen nog een sigaret op mn kamer roken, en dat mag eventueel ook wel van hen. Nu is het alleen zo dat het nogal ruikt, en daar wil ik de rest van het huis (niet rokers verder) niet mee lastig vallen.. Iemand tips om de geur wat te verminderen? Het hoeft niet helemáál weg, als het maar wat dragelijker is. |
wat wierrook aanzetten. en een bij een open raam gan staan en de rook wat buiten houden. dit houdt het op je eigen kamer ook fris.
en wat ook wel wat helpt is gewoon iets voor de deur leggen zoals een handdoek, |
Niet in je kamer roken :p
Nee, serieus. Asbak regelmatig legen, handdoek tegen de deur, raam open en eventueel wierook aan. Dat zou ik wel even overleggen, want wierook ruikt wel wat sterker dan een sigaret en misschien vinden ze dat nog erger. |
Mijn ervaring is dat er niks is dat je kan doen om de geur helemaal weg te houden, je kunt het alleen wat afzwakken door handoeken tegen de deur aan te leggen en zo alle kieren dicht te doen. Die handoeken zelf gaan daar dan wel van stinken en als je die daarna in de wasmand gooit gaan de kleren die daaromheen liggen ook stinken (maar de kleren die je aanhebt als je rookt stinken nog veel harder). Als je echt wil dat er binnen niks van te ruiken is kun je beter buiten je laatste sigaret roken.
|
Of het raam openzetten en naar buiten hangen..
|
Rook uit het raam?
Rook buiten? Rook niet in je slaapkamer? Ik snap het probleem niet. |
Kers/appel/vanille/whatever-tabak roken? :p
|
Uit het raam roken heeft het minste gevolgen qua geur als je per se binnen wil roken.
|
Je hebt ook speciale kaarsen en luchtverfrissers daarvoor, maar ik weet niet of die echt werken. Sowieso moet je bij het open raam roken.
|
Raampje open en wierook.
|
rook is altijd goed waarneembaar voor nietrokers, maar oust werkt wel aardig
|
Recht voor je PC, ik ken iemand die het doet zonder dat zijn ouders het weten, :facepalm:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |