![]() |
verkering met een ex van je vriendin
hey ik ben een meid van 16 jaar maar ik zit met een probleem. ik heb verkering met een vriendin dr ex-vriend. ik vind het zelf niks maar ik hou zoveel van hem. dus ik weet niet wat ik moet doen. ik heb het zelf niet eens aan mn beste vriendin durven vertellen. anders denk ik dat zij het aan die vriendin gaat vertellen, en dat we ruzie krijgen. en dat wil ik ook weer niet
HELP WAT MOET IK DOEN???? |
Ik zie het probleem niet. Het zou een beetje stom zijn als je vriendin hier boos over zou worden. Het is toch uit?
Ik zou het haar gewoon vertellen. |
Goede kans om te testen of het echt een goede vriendin is.
|
Hoe lang is het al uit tussen die twee?
|
Citaat:
Als het al 3 jaar uit is, dat zou wat anders zijn. ;) |
Vriendschappen voor vriendjes, Gitte! En volgende keer misschien eerst met die vriendin overleggen voor je wat begint met een jongen.
Maar goed, daar is het nu te laat voor. Probeer het eens voorzichtig te peilen bij die vriendin én bedenk wat je liever wil: haar vriendschap of je verkering. Je zou kunnen hopen dat ze het licht opneemt, maar vrouwen zijn vaak niet zo rationeel en kunnen best hun hele leven boos blijven om dit soort dingen helaas :p |
Citaat:
|
Je stelt wel al dat het stom zou zijn als ze boos werd. Maar iedere situatie en persoon kan verschillen en ik vind het niet in alle gevallen stom er niet zo blij mee te zijn ;)
Wat meer info? |
echte vrienden delen alles ;)
|
Als het een echte vriendin is is ze blij voor je. Je maakt het nu zelf heel ingewikkeld omdat je het verzwijgt. Door het te verzwijgen is het net of je iets verkeerds doet. En dat is natuurlijk niet. Hij was single en jij ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Precies, als ze er zelf niet zo'n probleem van maakten, moet jij dat nu ook niet doen. Als het een groot drama was, is het anders natuurlijk, dan kun je er beter niet aan beginnen :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Nee, je praat gewoon met 2 andere mensen waarvan jij denk dat het dezelfde is, lees misschien eens terug... ;)
|
oh wat dom van mij, niet meer dronken forumer :nono:
|
Gitte mijn excuses
|
Tsja ik heb wel eens van die "liefdesregels" gehoord
een paar zijn: -heb NOOIT met de ex van je beste vriend(in) -neem nooit met je ex Je moet t natuurlijk zelf weten, ik zou t er sowieso met je vriendin erover hebben. Maar als ze een echte vriendin is, respecteerd ze dit succes |
Citaat:
|
fijn dat je het zo opvat!
|
Ik denk dat je het gewoon aan haar moet vertellen, want anders komt ze er via iemand anders achter en dan is ze misschien juist boos en vraagt ze waarom jij het zelf niet hebt verteld! Het is best moeilijk, maar je houdt van allebei en wilt haar vriendschap en de verkering met haar ex allebei toch? Maar je zegt zelf al dat zij en haar ex het niet zo erg vonden dat het uit ging, denk dat ze het niet zo erg opneemt. Alleen denk ik beter om niet zo veel samen te doen! Meestal vinden exen elkaar niet zo aardig! ;D succes!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |