![]() |
Hoe vragen
oke ik vind een meisje al een tijdje leuk maar ik weet dus niet hoe en wat te vragen, kan iemand misschien helpen, ik heb al sinds groep 6 ofzoiets niet meer iemand ''gevraagd'' dus ik heb geen idee WAT ik moet vragen iets zoals wil je een keer een film kijken ofzoiets
dus kan iemand misschien zeggen wat en hoe ik het moet vragen? |
'Hoi, wil je met me naar de film?'
|
Steffan´s handboek voor boys! (Geen commentaar dit is gewoon paar tips)
fase1: Beetje oogcontact etc fase2: veel met haar praten fase 3: goeie vrienden worden, maar het moet wel gevoelig zijn, niet echt vrienden vrienden. fase4: haar zoenen en zeggen "Wil jij mijn vriendin zijn" Zo zou ik het aanpakken stap voor stap, Meer weet ik niet en ben geen ervaren iemand. Andere nog wat tips? |
Mmm dankje steffan maar heeft iemand nog wat andere tips?
|
Denk dat je beter eerst kan vragen of jullie vrienden worden en dan gaan zoenen.
|
?? Eerst vragen om vrienden te worden (sowieso al vreemd: ´´Zullen wij bevriend worden?´´). En d´r dan gaan zoenen? No way josé.
|
wil je een keer een film kijken ofzoiets.
|
Zo moeilijk is "Zin om zaterdag film te kijken" toch niet te zeggen.
|
Citaat:
|
Zijn er misschien suggesties van wat we ook niet thuis kunnen doen? Want bij mij zijn alleen heel soms mn ouders in het weekend er niet en ik wil liever als mn ouders niet thuis zijn
|
Film kijken kan je ook ergens doen.
|
Ik verklap nog niet waar.
|
Haha ik snap dat het klinkt alsof ik 0 fantasie heb maar ik wil gewoon zeker weten dt wat we gaan doen super leuk is dus tja gewoon suggesties zijn welkom
|
Zin om zaterdag wat te gaan doen? Naar de stad ofzo?
En dan naar de film en daarna wat drinken... of een ijsje halen, maar zo warm is het niet meer. |
Citaat:
|
Heb je haar whatsapp of msn praat gewoon veel met haar en dan bijvoorbeeld van vind je leuk om miss film te kijken of wat. Haha ik had zelf ook mijn boy vroeg of ik mee wilde varen met zijn neef en later gingen we een keer film kijke en vroeg hij mij en ben ik nog steeds helemaal blij mee :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |