![]() |
Black ops 2
Hey, ik vroeg me af wat julie vinden van BO2 en spelen jullie vooral.zombies.of multiplauer ik vooral.zombies
|
Single player was voor een CoD verrassend aardig (Y) Multiplayer is niet relevant.
|
Single player heel even gespeeld. Was erg interessant. Multiplayer is te weinig actie vindt ik met deze maps.
Zombies is echt nice geworden. |
ja net gekocht, alleen wat probleempjes ermee:D
|
vind de singleplayer leuk, maar ik speel nu vooral zombies en online met vrienden.
|
Citaat:
|
Ik kocht het spel puur voor zombies en ik verwachtte ook echt veel van zombies.
Ik weet niet wat ze precies hebben gedaan maar ze hebben het verknalt, die multiplayer lijkt wel counterstrike met al die grijze maps en dat vervelende gedoe bij zombies dat als iemand leaved dat dan de game niet meer mee telt voor het klassement en dat je dan gewoon genaaid bent. Maar die campaign... Vandaag had ik hem eindelijk gefinished en ik wou dat hij langer duurde! Echt best COD campaign yet imo. Multiplayer=blech :/ zombies= kon zo veel beter! campaign= fruittaartend epic! |
oh, en hardpoint met die B2xxr pistol is ook leuk. Heerlijk die mensen horen ragen omdat ze gekilled worden met een pistool :D
|
Beste call of duty ever vindt ik vooral zombies
|
beetje rare opmerking, er is geen CoD dedicated aan zombies... Bedoel je de zombie mode?
|
Citaat:
|
Ik vind het teveel lijken op de andere Call of Duty's. BO2 was mijn laatste CoD.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom denk je dat elk nieuw deel een nieuw verkoop record breekt? Echt niet door het na-dit-deel-koop-ik-niks-meer syndroom
|
Citaat:
|
Beetje nutteloos om een twee jaar oud topic te uppen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |