![]() |
witte bloesem,
ik kijk omhoog
het is mooi weer de zon schijnt, de hemel is blauw, een fris briesje blaast de laatste vuiltjes van de lucht ik kijk omhoog de stralend blauwe hemel word vervaagd door een soort witte sneeuw. ik denk dat ik moet schuilen, dat het gedaan is met de schoonheid, het pure geluk gegeven door de natuur ik kijk omhoog ik kijk beter naar de blauwe hemel bedekt met iets vaags ik bedek me in mijn jas stop mijn kin in mijn kraag ik kijk omhoog en zie de zon nog schijnen de hemel is strak blauw en ik word bedolven met witte bloesem, puur geluk kruipt in mijn lichaam, geluk kruipt in mijn huid *~*~*~*~* ~hmmmm ik zal hem maar ff uitleggen, want het is heeeel vaag. je bent eerst dus onwijs gulukkig, en dan denk je dat iets ( die sneeuw ) het gaat bederven, maar het blijkt toch iets moois te zijn ( die bloesem ) en je geluk is terug, nog groter dan eerst. alsof je uitelkaar spat van geluk zeg maar.. hmmmm echt vaag, maja, slecht gedicht ook maar ik moet gewoon iets opschrijven, anders knap ik serieus uit elkaar van geluk. kuzzie caatje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |