![]() |
Saai-Brabant en het Forums Hoofdsaaielijk Gewest #1743
Proceed.
|
Oei, dat Bauergifje.
|
|
Kip kerrie is redelijk gelukt, helaas niet zo lekker als die van mijn moeder, maar wel een heel stuk beter dan de vorige keer (Y)
|
optredens in het water, wat een veelzijdig artiest is het toch.
http://krabbelme.nl/krabbels/Frans%2...ns_bauer_1.gif |
Citaat:
Citaat:
|
Je zal maar een nietsvermoedende BN'er zijn en dan gaan er bepaalde mensen glittergifjes van je maken.
|
|
|
Citaat:
|
glitters.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wilde er steeds een letter afsnoepen en nu denk ik 'waarom zou ik de moeite nemen!'
|
ster
|
set
|
te
|
|
:D <3
|
glittersnor <3
|
Citaat:
|
Kunnen we het nu weer over 8mm hebben? :cool:
|
@martino ja vandaag pas. Privatiseren van de post he
|
Citaat:
|
Pf, best jammer, in plaats van dat mijn vriend gewoon dit weekend hierkomt zoals PRIMA had gekund en we nu nog beneden deel waren van het geniale feest wat daar gaande is, is hij thuis en ga ik morgen naar mijn grootouders. Ik vind het vooral jammer dat hij hier niet is. :o
|
Ik zit hier helemaal los te gaan :cool: |
(y) :cool:
Ik luister juist dit: |
Wtf fizzle :D
|
Vriendje en ik zeggen ook de hele tijd HDGDL tegen elkaar nu :D 'naaaa süsli HDGGGGDLLL' :D
|
Deze is ook heel mooi: lesje over internetdaten :D
|
Serieus ik vind Esmeraldas kleren heel gaaf en ik wil ze ALLEMAAL in mijn klerenkast hebben :bloos:
|
Oh dude :D dit had ik niet achter je gezocht!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt mij heel vet om viool te kunnen spelen, ik heb het nog nooit gedaan, helaas. |
Potverdorie zeg. Was net in mijn oude huis voor een huisfeestje. Het was erg leuk, tot de politie kwam. Maar ze gingen weer weg en het feestje ging verder en toen kreeg ik hoofdpijn en ik wilde naar huis, dus we gingen naar huis, staat de politie daar weer, maar nu met van die hele enge honden :( Ik geloof dat ze de apparatuur hebben meegenomen, maar ik moet nog even horen hoe het precies is afgelopen. Ik vond het echt niet tof en ik zit nog een beetje na te bibberen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wtf, hoe gaat iemand van fully awake naar keihard snurken in letterlijk 2 seconden. Leer mij die skill. Ik wil ook slapen, maar dat kan ik blijkbaar niet als ik niet alleen ben. :'(
Gisternacht ook al niet en ik ben nu zo moeeee. |
Citaat:
|
Ik zag vandaag op tv een jochie die misschien 12 was en echt al super goed kon spelen. Ik was lichtelijk jaloers :o
|
Citaat:
|
nee die vriendin van mij slaapt altijd zo snel.
Het ging zo van "Moet de TV uit? Ok! ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ" |
Ja, ik ken ook mensen die meteen slapen.
Ik lig zelfs als ik doodmoe ben nog minstens een half uur wakker. Je bent niet de enige Trimm! |
Ik kan ook vrij snel in slaap vallen, maar mijn pa is zoals jij beschrijft. Hoewel die dan weer van het minste geluidje dat niet klopt wakker word.
Ik weet niet als ik wil gaan slapen. Ga ik gewoon liggen en ik ben meestal weg in 5 minuten behalve als ik ga beginnen piekeren vanwege echt serieuze dingen. |
Zonder pillen slaap ik niks
|
Dat gezegd hebbende, ik ga mijn cocktail maar eens naar binnen werken en naar bed.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Hoe stem jij dan een gitaar, als niet op gehoor?
Ik kan een gitaar en een viool stemmen, een gitaar beter dan een viool, maar ik kan op allebei erg slecht spelen. En die Phoebe, die Blumioliedjes zijn gewoon een compensatie voor alle NIVEAU die ik altijd aan moet horen! :bloos: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41. |