Gewoon proberen. Lukt het niet, lukt het niet. Lukt het wel, hartstikke mooi. (y)
Citaat:
130512 schreef:
(Bericht 32907399)
het is ook tezien hoe een persoon zich gedraagt op 16jarige leeftijd , en ik ben immers snel volwassen geworden. en op liefde staat geen leeftijd , alss je nu op iemand verliefd word van 16 of op iemand van 23 jaar . gevoelens zijn gevoelens , dat kan je nie zomaar laten verdwijnen. mijn leeftijd in mijn relatie is niet zichtbaar
|
Niet om het één of ander, maar als iemand zegt 'ik ben heel snel volwassen geworden/heel erg volwassen voor mijn leeftijd' dan schat ik diegene meteen (emotioneel) een stuk jonger in. Ik vind het zo'n onvolwassen uitspraak, eigenlijk. :O Zo'n 'ik ben een tiener en ik ben al zóóó enorm groot' en dan jezelf enorm overschatten en stoer voelen enzo, zo'n beeld. :P Wellicht is het wel waar, dat je volwassener bent en zo, maar misschien ben ik ook niet de enige die het zo voelt, en is het niet de meest handige uitspraak als je wilt laten zien dat je echt geen leeftijdsverschil ervaart.
Verder niet aanvallend bedoeld oid, maar meer als tip, denk ik. En misschien ben ik de enige die 'ik ben volwassen voor mijn leeftijd' een uitspraak vind die meestal past bij mensen die dat níet zijn, dan negeer je maar wat ik gezegd heb. :P
|