![]() |
Ik wil heel graag zoenen met mijn vriendje
hallo ik heb sinds eind groep 3 verkering en zit nu in de 2de en ik heb nog niet gezoend al wil ik het zooooo!!!!! graag. dus wie kan mij helpen???:y
|
Hoi teddybeer, na 7 jaar verkering mag je best eens met je vriendinnetje over zoiets praten! Vraag het gewoon :y Het is niet alsof jullie elkaar net kennen.
|
Gewoon er voor gaan (Y)
|
Hij wil vast ook wel zoenen (y) gewoon eerst een kus op de mond geven, en als hij dat goed vindt, bij de volgende kus gaan zoenen!
|
Ik kan me niet voorstellen dat hij niet wilt zoenen, tenzij je echt lelijk bent ofzo.
|
Citaat:
OT : Doen! |
:D Zo ben ik gewoon joh, altijd hulpvaardig.
|
Gewoon doen, is makkelijker gezegd dan gedaan :D...
Maar in sommige gevallen is het niet anders, Je wilt het heel graag, Maar als je gaat afwachten van het ook nog heeeel lang gaan duren, Probeer wat meer tijd samen door te brengen zoals, Bioscoop, Terrasje pakken, Of in de late avond uren het strand?, Dit soort uitjes zijn romantisch, hierdoor worden je gevoelens extra geprikkeld en is de stap om iemand een kus te geven een stuk kleiner, De eerste keer is eng en even wennen, Maar van 1 kus volgen er nog 1000 andere, Ik wens je succes (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |