![]() |
Al lang niet meer gesproken
Hello,
Der is een meisje voor de gemakkelijkheid noem ik der Michelle( niet haar echte naam) En we hadden een korte relatie van een maand ofzo. Daarna werden we gewoon vrienden maar laten we zeggen omdat ik een jaar jonger was en dus ook nog een kind. Heeft ze alle contact verbroken. Dit is nu 2 jaar geleden en ik denk de laatste tijd aan der. Maar hoe kan ik weer gewoon eens met haar praten. Niet direct vrienden nee gewoon een praatje. Dankje voor jullie hulp BWC |
"He Michelle, lang niet gesproken! Hoe gaat het nu met je?"
|
Misschien eens vragen aan gemeenschappelijke vrienden hoe ze der over denkt? :confused:
|
Hoe ze over een praatje maken denkt? Dat hoeft echt niet, als ze geen zin heeft in een praatje zal ze het vanzelf afkappen.
|
Maar het probleem is alle contact is verbroken.
|
Dan zoek je het contact weer op, ken je haar van school? Dan zoek je haar op school op. Desnoods gebruik je social media als facebook om een praatje te maken en weer contact te krijgen, dan weet je ook gelijk hoe ze reageert dan een omweg gebruiken.
|
Ik weet waar ze woont en de school moet ook geen probleem zijn maar ik heb vaak langer school dan haar.
|
Ik vind het zelf het gemakkelijkste als iemand facebook heeft om via daar eens een berichtje te sturen met 'Hey, hoe is het, lang geleden!'
|
Er zijn genoeg manieren om het contact weer op te zoeken, als je maar probeert.
|
Dit probleem moet je niet groter maken dan het is.
'Hoi!' zeg je, en vanaf dan gaat het vanzelf. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |