![]() |
Ik wil graag een eigen site
Im wil graag een eigen (het liefst gratis) site met forum enz weet iemand hoe ik dit kan doen?
|
Ja hoor. Maar als je iets serieus wilt, dan gaat gratis alvast weinig worden. Als je gewoon wat wilt rondklooien zijn er wel gehoste forums / CMS'en die je kunt gebruiken, of soms wat gratis hostruimte. Ligt een beetje aan wat je precies wilt, enzo.
|
Ja hoor gebruik webs.com
En zet de link ook in dot.tk dat is handig want dan krijg je een eigen domein |
Ohja en op webs heb je een basic forum maar je kunt ook html codes van het internet afhalen succes ermee het is egt heel simpel dus
|
Citaat:
|
ja dat klopt maar daarom zeg ik ook gebruik dot.tk .
als je een website heeft gemaakt kun je die via dot.tk een tk domein maken waardoor het word bijv: www.ftphgs.tk als je een voorbeeld wil stuur me een pm |
Citaat:
|
Neem is een kijkje op youtube
|
Eigen site?
Betaald / Gratis Als je er een gratis wilt, zonder zelf code's te hoeven schrijven zou ik kijken op www.weebly.com |
Niet om vervelend te doen ofs, maar google is je beste vriend en zo krijg je veel meer antwoorden dan wij ooit zouden kunnen geven. Google
|
Als je een eigen forum wilt, zou ik eens kijken op webs.com
|
KLoot eerst aan op www.shellmix.com en als het je dan lukt kan je altijd nog verder gaan ;)
|
Hallo,
Ik zou je in de vakantie wel kunnen helpen om de basis neer te leggen voor een goede website. Lijkt je dit leuk? Mvg, Tijmen |
Als je een website wil moeten we een paar dingen van je weten:
-Wat voor een website wil je? Wil je je eigen blog, forum, website voor een bepaalde stichting/groep of is het een website voor je bedrijf? -Wat wil je ermee bereiken? Als je een blog gaat maken in het Nederlands is het misschien een slim idee om een blogsite te zoeken die Nederlandstalig is. Dan bereik je veel meer mensen uit je doelgroep. Succes met je website. Aangezien ik een webdeveloper in opleiding ben, wil ik je best helpen. PM me maar als je vragen hebt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |