![]() |
hij is zo leuk
Ik vind een jongen die een.kluisje heeft boven dat van een vriendin van.mij echt leuk. Niet verlieft maar gewoon leuk want ik ken hem 0.0 procent niet en. Ik weet niet hoe ik hem moet aanspreken. Ik weet wel waar hij alijd staat in de pauze heel dicht bij ons plekje, maar tocg ik ben een 15 jarige scheiterd. Heeft iemand tips? :$
|
toch gewoon is gek doen en een praatje maken:)! of regel ze facebook of msn als je dat makkelijker vindt
|
Vind je hem leuk omdat ie zo'n mooi bekkie heeft?
Weetje, vaak jongens die juist zo mega knap zijn, hebben echt een kutkarakter dat zou ik effe in je achterhoofd houden, gewoon doen wat in je opkomt! Hij zal minder snel eens effe vragen hoe het met jou is, dus als je het druft, gewoon haai zeggen en kletsen good luck |
Citaat:
Probeer eens ergens op een gesprek in te haken. Bijvorobeeld als je ziet dat hij zijn Engelsboek pakt, en jou even aankijkt, dat je vraagt of hij ook les heeft van X en hem zo irritant vindt. Weet je al hoe hij heet enzo? Misschien kun je hem toevoegen op facebook. |
Citaat:
Nee, omdat hij niet uit ziet als die swag jongens bij mij op school en hij gewoon heel normaal is.Niet te knap en niet lelijk ofzo. Mijn vriendin stond eens een keer voor zijn kluis en hij wachtte gewoon tot ze weg was in plaats van haar zomaar weg te duwen of grof vragen of ze aan de kant kon. Hij lijkt me een rustige en spontane jongen maar natuurlijk hou ik wel in mijn achterhoofd dat ik hem nog moet leren kennen haha |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53. |