Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Waar kan ik sigaretten zonder filter halen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1870186)

Crocodi1e 27-11-2012 18:38

Waar kan ik sigaretten zonder filter halen?

Hallo!
Zelf rook ik altijd Pall Mall XL zware shag, want dat is lekker, goedkoop en filterloos, maar soms is het draaien echt een bitch, bijvoorbeeld als het regent of als het buiten vriest. Met bepaalde gelegenheden, zoals Oud & Nieuw, zijn sigaretten ook handiger vind ik, maar ik vind filtersigaretten echt pure aidsmalaria. De enige die er mee door kunnen zijn Lucky Strikes maar zelfs die zijn, mwah. Heb wel is een keer van een sigaret het filter eraf gehaald en andersom aangestoken, maar die tabak krijg je snel in je mond bij het hijsen en het rookt enorm snel, paar hijsen en klaar is kees. Dus mijn vraag, zijn er nog sigaretten zonder filter te koop, of zijn die allemaal uit de handel door de Anti-Roker Dolle Mina's? Zoja, waar zijn ze te koop? Want ik heb ze volgens mij nooit zien staan in de plaatselijke Albert Heijn of de Esso.

MTpower 27-11-2012 20:10

Caballero zonder filter is volgens mij overal wel te krijgen?

Is al weer even geleden dat ik ze heb gekocht (rook ze zelf niet), maar ik kon altijd wel terecht bij de appie/jumbo/primera.

http://www.ldj.nl/shop/images/img_1118.jpg

Mutant_oud 27-11-2012 20:17

Sigarenboer bezoeken. Gauloises heeft er ook.

http://img.dooyoo.co.uk/GB_EN/orig/0/1/0/5/2/105244.jpg

arPos 28-11-2012 01:54

caballero, gauloises en/of camels zonder filter zijn bij elke AH te verkrijgen.

Vice 28-11-2012 10:02

Gewoon vragen bij de plaatselijke sigarenboer. Thuis alvast een zooi peuken draaien is ook een mogelijkheid.

Crocodi1e 28-11-2012 14:44

Citaat:

arPos schreef: (Bericht 32911199)
caballero, gauloises en/of camels zonder filter zijn bij elke AH te verkrijgen.

Hmm, nooit gezien eigenlijk :P Zal eens een keertje wat beter kijken.

Patataap 28-11-2012 18:15

http://www.deoverstaphulp.nl/wp-cont...zenstopper.jpg

Dit doen, shag erin, huls erop, schuiven en je hebt een kwaliteits, goedkope peuk (y)

arPos 28-11-2012 18:33

Citaat:

Patataap schreef: (Bericht 32911963)
[afbeelding]

Dit doen, shag erin, huls erop, schuiven en je hebt een kwaliteits, goedkope peuk (y)

jugh de horror herinnering

Citaat:

Crocodi1e schreef: (Bericht 32911659)
Hmm, nooit gezien eigenlijk :P Zal eens een keertje wat beter kijken.

De pakjes zijn wat kleiner hebben soms een iets andere kleur en staan vaak ook apart.

MTpower 28-11-2012 19:05

Citaat:

[afbeelding]

Werkt voor geen meter + shagje draaien = sneller :o

Mutant_oud 28-11-2012 19:36

Citaat:

[afbeelding]

Hij houdt niet van filters, hij scheurt ze eraf, dus waarom zou hij dit gebruiken? Wel zijn er ook draaiapparraatjes voor shag, maar dat gaat niet veel sneller dan gewoon draaien+ je staat te hannessen als je niks hebt om het op te zetten.

Citaat:

MTpower schreef: (Bericht 32912127)
Werkt voor geen meter + shagje draaien = sneller :o

Werkt prima, gewoon even oefenen. Als je graag filter rookt, is dit wel een goedkope oplossing, er zijn veel verschillende soorten tabak te krijgen, ik heb zo jaren potten Gauloises blondes verbruikt. 15 euro voor een pot. Enige nadeel is dat je een tijdje moet uittrekken om ze te maken als je ze wil meenemenwaar je ze niet uitgebreid kunt maken.

Crocodi1e 29-11-2012 15:20

Citaat:

[afbeelding]

Maar die hebben filters en ik vind filtersigaretten zelf echt kots :P

Crocodi1e 29-11-2012 15:21

Enige handige van die schietpeukmachines is om zo te handelen in sigaretten vanuit je kluisje ofzo, maak je dikke winst mee (Y)

Patataap 29-11-2012 15:28

Citaat:

Crocodi1e schreef: (Bericht 32913582)
Maar die hebben filters en ik vind filtersigaretten zelf echt kots :P

Ik hou ook niet van standaardfiltersigaretten, op spirits na. Dat komt omdat er voor filtersigaretten slechte kwaliteit tabak gebruikt wordt. Niet per se omdat er een filter aan zit ;)
Shag is al van betere kwaliteit.

Anders gebruik je gewoon een rolmachientje voor shag, of je rolt van te voren een paar shaggies (y)

Ohja, lucky strike heeft ook filtervrij.

MTpower 29-11-2012 16:55

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 32912212)
Werkt prima, gewoon even oefenen. Als je graag filter rookt, is dit wel een goedkope oplossing, er zijn veel verschillende soorten tabak te krijgen, ik heb zo jaren potten Gauloises blondes verbruikt. 15 euro voor een pot. Enige nadeel is dat je een tijdje moet uittrekken om ze te maken als je ze wil meenemenwaar je ze niet uitgebreid kunt maken.

Ik heb ook enige tijd zo'n ding 'moeten' gebruiken vanwege tijdelijk geen shagjes kunnen draaien, ben geen fan.
Het duurt sowieso 3x zo lang dan een shagje draaien, als je de tabak niet perfect verspreid in de vorm dan krijg je kluiten tabak in je peuk waardoor hij niet meer rookbaar is en je hem weg kunt gooien. Doe je er net teveel in dan kun je je peuk ook weggooien omdat hij niet rookt en doe je net te voorzichtig dan heb je maar een halve peuk.

Ik was blij dat ik weer shagjes kon draaien, want ik werd helemaal gek van dat ding :(

kid606 29-11-2012 16:57

Citaat:

Crocodi1e schreef: (Bericht 32913586)
Enige handige van die schietpeukmachines is om zo te handelen in sigaretten vanuit je kluisje ofzo, maak je dikke winst mee (Y)

:D:D:D:D dit klinkt te pauper voor woorden.

Mutant_oud 29-11-2012 17:17

Citaat:

MTpower schreef: (Bericht 32913804)
Ik heb ook enige tijd zo'n ding 'moeten' gebruiken vanwege tijdelijk geen shagjes kunnen draaien, ben geen fan.
Het duurt sowieso 3x zo lang dan een shagje draaien, als je de tabak niet perfect verspreid in de vorm dan krijg je kluiten tabak in je peuk waardoor hij niet meer rookbaar is en je hem weg kunt gooien. Doe je er net teveel in dan kun je je peuk ook weggooien omdat hij niet rookt en doe je net te voorzichtig dan heb je maar een halve peuk.

Ik was blij dat ik weer shagjes kon draaien, want ik werd helemaal gek van dat ding :(

Je hebt die dingen ook in verschillende soorten. Met die van een paar euro kreeg ik ook echt geen fatsoenlijke sigaret, met de wat duurdere van Belgam ging het prima. Er zijn zelfs elektrische vullers, pleur tabak in een reservoir, filters in een ander, druk op start en laat maar draaien. Zelf nooit aangeschaft, maar prima sigaretten.

Crocodi1e 29-11-2012 18:07

Citaat:

Patataap schreef: (Bericht 32913588)
Ik hou ook niet van standaardfiltersigaretten, op spirits na. Dat komt omdat er voor filtersigaretten slechte kwaliteit tabak gebruikt wordt. Niet per se omdat er een filter aan zit ;)
Shag is al van betere kwaliteit.

Anders gebruik je gewoon een rolmachientje voor shag, of je rolt van te voren een paar shaggies (y)

Ohja, lucky strike heeft ook filtervrij.

Dan ga ik daar sowieso voor kijken, de enigen die ik nog te doen vind met filter zijn Lucky's, :P

Crocodi1e 29-11-2012 18:08

Citaat:

kid606 schreef: (Bericht 32913806)
:D:D:D:D dit klinkt te pauper voor woorden.

Ja zo'n gast bij mij op school doet dat, zit in de pauze's altijd te handelen in het rookhok, de kindjes onder de 16 kopen maar wat graag bij die gast :P

Patataap 29-11-2012 19:54

Citaat:

Crocodi1e schreef: (Bericht 32914004)
Ja zo'n gast bij mij op school doet dat, zit in de pauze's altijd te handelen in het rookhok, de kindjes onder de 16 kopen maar wat graag bij die gast :P

Jullie hebben een rookhokop school? damn.

arPos 29-11-2012 19:55

Citaat:

Crocodi1e schreef: (Bericht 32914004)

en daarom werkt het verhogen van de verkoopsleeftijd niet

Vice 01-12-2012 16:11

Citaat:

Patataap schreef: (Bericht 32914498)

We hadden op school gewoon een overdekt stukje op het schoolplein waar je kon roken. Alleen de docenten hadden binnen hun eigen rookkamer.

Crocodi1e 03-12-2012 16:01

Citaat:

Patataap schreef: (Bericht 32914498)

Jup, maar het is niet luxe ofzo, gewoon een overdekt stuk met 2 enorme asbakken die vooral als prullenbak gebruikt worden. Geen bankjes ofzo maar dat maakt niet uit, het is sowieso al chill dat je in de regen overdekt kan staan :D

DonaldFuck 03-12-2012 17:35

Zo bijzonder is het toch niet als je een rokhok had op de middelbare? Eerder opvallend dat je er geen eentje had, Patataap.

Mutant_oud 03-12-2012 20:47

Nu misschien. Maar toen ik op de middelbare school zat, was het absoluut verboden om ergens te roken. Daar stonden strafstudies op. En een vriend van me mag het nog steeds niet, dus misschien ligt het aan België.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.