![]() |
Dubbele Penesaaitie #1746
Nou dan open ik hem maar weer!
|
Stefenootje 58
Chick Rock 49 fizzle-fluffy 45 Sarah 45 Frayne 43 Quintiano 35 Little Phoebe 34 Martiño 32 Snebbeltje 20 Trimm Trabb 17 Paranoide 16 kid606 16 Etmakas 15 Miekje* 11 Panopticon 11 Pip 10 Carn 9 Lusi 9 Lorelei 7 Sadye 6 Klaverhap 6 sann 4 Havock 1 Ingegerd 1 Alpha_Omega 1 |
@ Sarah: oke! Vind ik toch nog vrij veel. Ik heb voor zoveer ik weet helemaal niet gebloed, maarja, tmi.
|
He bah, waarom sta ik nou weer bovenaan.
|
Omdat je veel post DUH :D
|
Ik stem voor Double Penesaaition #1746.
|
Citaat:
|
Maar meestal is het dus niet zo veel dat je dikke vlekken on de lakens krijgt!
Je bent op nederland drie trouwens :y |
Wie :O?
|
Ik nooit condooms ergens om te hoeven doen, sinds een ouder klaagde 5 jaar geleden daarober klaagde. Geen eemn bioklas mocht het van de directeur.
|
Citaat:
|
Hoe groot is het percentage exhibitionisten bij de foto's op Wikipedia-artikelen over seks, denken jullie? Want ik denk echt minstens negentig.
|
Citaat:
Het gaat over haar taal/stem/russisch! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh :D
|
Pff, ik doe echt niet moeilijk over condooms kopen hoor. Daar ga je je toch niet druk over maken?
Het was wel grappig om een zwangerschapstest te halen trouwens (ja jongens, ik ben officieel niet zwanger!). "Hoi, ik wil graag een zwangerschapstest." -"Wil je huismerk of Clear Blue?" "Huismerk lijkt me prima" -"Wil je er 1 of 2?" "Eh.. denkt u dat ik er 2 nodig heb?" -"Nee, waarschijnlijk niet, maar 1 kost 7,50 en 2 kosten samen 9,50 dus het is relatief goedkoper" "..." -"Mja, je kunt ze bewaren.. misschien voor in de toekomst?" "Nee dank je, ik denk dat 1 wel voldoende zal zijn" -"Ok, anders nog iets?" "Nee hoor" *afrekenen* En toen ging ze toch even moeilijk kijken.. want ja, ze wist natuurlijk niet op welke uitslag ik hoopte. Uiteindelijk loste ze het op met: -"Nou ja, fijne dag dan nog maar he" :D Vervolgens zat ik op de wc de instructie te lezen.. en las ik dat je het ook fout kon doen. Inzichtsmomentje! Dus daarom kopen sommige mensen er twee! Ze zijn bang dat ze niet in een keer goed over het staafje kunnen plassen! Maar ja, ik had er maar 1 gekocht dus ik moest het natuurlijk wel in één keer goed doen. En het is gelukt! :cool: Knap he?! *O* :D(n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed verhaal, Lorelei. :D
|
Wel als je als 15 jarige een zwangerschapstest kioopt voor een vriedin. Dan word je wel raar aangekeken.:o
|
OMGGGGGGG de docente op Nederland 3 is degene waar ik les van gehad heb :eek:
|
Citaat:
|
En nu moet ik aan dit denken:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lb...01n4o1_500.png Pregnancy test voor zwarte vrouwen |
Citaat:
|
Citaat:
|
En Kat, je hebt toch wel gezond gegeten vandaag he? *streng kijkt* Mijn mobiel was leeg en lag boven aan de lader dus smsen ging niet echt.
|
Ik heb verschillende zwangerschapstesten gedaan maar nooit bij mezelf :D
|
Heb JIJ wel gezond gegeten dan Frayne?
|
Niet die man, maar die vrouw die je net zag. De vrouwelijke Sherlock Holmes die alles weet, ziet en kan. <3
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens heb ik vandaag voornamelijk veel gegeten, bij mij is het op het moment niet de vraag of het gezond is. Bij mij moet gewoon eten naar binnen :D want ik heb ondertussen het gewicht van de gemiddelde stuur. En dat is niet een goed iets. |
N en ik gingen een keer glijmiddel kopen, maar het Russische woord voor 'glijmiddel' is nogal algemeen, en in Russische winkels mag je nooit zelf wat pakken. Ik voelde me wat ongemakkelijk om in een volle apotheek alles uit te leggen, maar hij kon dat net een stalen gezicht. (Y)
|
Citaat:
Wat ben ik toch een tutje met dat soort dingen. |
Waarom knuffelt ze haar oud-leraar :D
|
Citaat:
|
Maar Lorelei, waarom moest je trouwens vragen om die zwangerschapstest? Want bij de Kruidvat en dat soort winkels kan je die toch gewoon zelf pakken?
|
Hmm. *wenkbrauw optrek*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik twijfel ook steeds meer over laseren. Als je meer dan -5 hebt us dat eigenlijk op lange termijn beter voor je ogen, omdat erg slechte ogen kans hebben op... netvliesloslating? zoiets.
|
Citaat:
|
Ah eerste marktplaatsverkoop (Y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |