crazycamel070 |
29-11-2012 22:08 |
Wat moet ik doen?
Hallo allemaal,
Nou het zit zo. 3 jaartjes terug heb ik wat met een meisje gehad omdat ik dacht dat ik haaar leuk vond. Dat was blijkbaar niet zo dus we hebben het uitgemaakt. Sinds 1,5 jaar zit ze in me klas en zit naast me met wiskunde. En we zijn een soort van opnieuw begonnen, alsof alles nieuw was. De laatste paar maanden kan ik mijn gedachten niet van haar af houden en als ik afgeleid ben in de klas is het door haar. We praten enorm veel. Leuke gesprekken, maar ook diepgaande gesprekken. Bij elk gesprek dat we voeren komt ze heel dichtbij zitten. Ze lacht om alles wat ik zeg, komt elke ochtend spontaan naar me toelopen om goede morgen te zeggen, ze raakt me best vaak aan. Ze wilt ook dat ik vaak met haar meeloop. En elke vrijdag vraagt ze wat ik ga doen in die avond. Dan zeg ik weet niet, waarschijnlijk uit met vrienden. Dan reageert ze nogal teleurgesteld. Ik vraag dan wat ga jij doen, zegt ze vanavond niks op de bank zitten en zaterdag en zondag werken. Zegt ze en jij de rest van het weekend. Ik moet dan ook werken. Ik heb dit weleens aan me moeder vertelt en die vindt dat ik haar mee uit moet vragen. Nou weet ik niet zo goed wat ik moet doen, we zijn best wel verschillend qua leven. Zij vindt het leuk om op de bank 's avonds te zitten en film te kijken. Ik heb daar ook geen problemen mee, maar ik ga liever uit met vrienden. En zij is heel rustig en kan alles laten gaan, terwijl ik kan iets laten gaan tot op een zekere hoogte. Maar als zij bij me is en er is iets aan de hand, zegt ze altijd rustig komt goed en dan voel ik me bedeesd en veilig. Ik denk dus dat ik haar leuk vind en ik heb het gevoel dat dat wederzijds is. Moet ik een stap zetten en gaan handelen of zeggen jullie nou ik weet niet of dat nou zo slim is?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt ;)
|